I natt släpps Diablo IV på riktigt

Robot
I natt släpps Diablo IV på riktigt

11 år efter Diablo III är fyran till sist här.

#diablo-iv


Medlem

Synd man inte är den nattuggla man en gång var. Får spela först när dottern sover sin tupplur på dagen.

Medlem

Är nyheterna slut sen? Oerhört trött på det.

Medlem
Skrivet av Jinxad:

Är nyheterna slut sen? Oerhört trött på det.

Du kan nog räkna med en hel del fler artiklar om D4 :)!

Själv tycker jag det är kul med hype! Glädjer mig till att köra det, men blir inte på release för mig.

Medlem
Skrivet av Jinxad:

Är nyheterna slut sen? Oerhört trött på det.

Vilket annat spelsläpp i samma storleksordning tycker du dom har missat att rapportera om under denna tid?

Medlem

Någon som hört/vet om det är lika mycket strul på PS5-versionen fortfarande?


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Finns inget mysigare än att bänka ner sig med ett bra spel och bara lira. Får dock bli till hösten, känns som man har massa annat kul att göra nu när vädret är så bra

Medlem

Får se vilken kaos det kommer skapa.

Medlem

Bästa med detta är att Rog Phone 6 Diablo edition kostar 7666kr i 3 dagar

Medlem

Behöver jag ha ngn form av prenumeration (Xbox Live/Game Pass) för att kunna spela på Xbox, likt Fallout 76?

Inaktiv

fi fan för fomo releases

Medlem
Skrivet av oldfatbaldguy:

Behöver jag ha ngn form av prenumeration (Xbox Live/Game Pass) för att kunna spela på Xbox, likt Fallout 76?

https://www.xbox.com/sv-SE/games/store/diablo-iv/9NQRCD3W41L3

Spelet verkar endast kräva ett Battle.net-konto. Inget annat.

Medlem

Det som gör mig besviken är deras mikrotransaktioner. Blizzard är sjuka i skallen på riktigt. 800 spänn för ett spel, men det räcker inte tydligen. Giriga företag.

Medlem
Skrivet av Greenz:

Det som gör mig besviken är deras mikrotransaktioner. Blizzard är sjuka i skallen på riktigt. 800 spänn för ett spel, men det räcker inte tydligen. Giriga företag.

Dock är dom helt obetydliga egentligen, ingen pay2win men visst dom kunde varit lite billigare kan man tycka.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Dock är dom helt obetydliga egentligen, ingen pay2win men visst dom kunde varit lite billigare kan man tycka.

Det är bara saken att ska de införa sådana saker så kan de sänka priset på spelen.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Dock är dom helt obetydliga egentligen, ingen pay2win men visst dom kunde varit lite billigare kan man tycka.

600kr är en rimlig peng för ett nytt Diablo. Men de tror väl fulla muggar på en succé, så de verkar tordas ta extra betalt.

Medlem

Spelet har redan släppt på riktigt.
Du trycker på köp och voila du kan spela.... På riktigt

Medlem

Det sjuka är att alla jag lirar med är nästan lvl 100 och klar med spelet... och det har inte släppts ännu.
Fast jo det har ju det.

Medlem
Skrivet av Jinxad:

Är nyheterna slut sen? Oerhört trött på det.

Detta kommer nog som en nyhet men.... du behöver inte klicka in på artiklarna om D4. Bara ett tips.

Skrivet av Greenz:

Det som gör mig besviken är deras mikrotransaktioner. Blizzard är sjuka i skallen på riktigt. 800 spänn för ett spel, men det räcker inte tydligen. Giriga företag.

INGEN tvingar en att köpa dem. MT i spelet är kosmetiska saker enbart.

Medlem
Skrivet av Jonkan:

Någon som hört/vet om det är lika mycket strul på PS5-versionen fortfarande?

Inget strul alls nu, va bara första timmarna på early-releasen det va license-problem annars har det funkat bra.

Medlem
Skrivet av GooGeL:

600kr är en rimlig peng för ett nytt Diablo. Men de tror väl fulla muggar på en succé, så de verkar tordas ta extra betalt.

Vart köper jag det för 600kr?

Medlem

För dyrt. Kommer köpa det när det kostar under 300 SEK.

Medlem

Hur många kommer lira vid 01 inatt?

Mos
Medlem
Skrivet av Scream112:

Hur många kommer lira vid 01 inatt?

Kommer garanterat va online vid 01 fortfarande.

Var ju en av dom som inte kunde hålla mig för att lira i fredas

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Vart köper jag det för 600kr?

Är=vore

Medlem

jävla tjöt om fan då

Taggad och har saknat ett bra hack n slash spel i stuk som diablo 👍🏻

Medlem

Kan säga spelar för realise den fan GRYM!!! släng resten av diablo åt sidan denna dödar allt världen slukar dig wow vilket värld och se och grind spelar nån stop 3 dagar typ bara explore spelat nån relaxing bästa bara njutt grabbar/tjejer

Medlem
Skrivet av GooGeL:

aahhh förstår jag. 814kr som det kostar nu är lite väl ja

Medlem

Förbokade trean men det får fan vara. Över sommaren iallafall.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

123
Skriv svar