Älskade Ezio gör comeback i VR-spelet Assassin's Creed Nexus

Robot
Älskade Ezio gör comeback i VR-spelet Assassin's Creed Nexus

Får sällskap av Kassandra och Connor.

#assassins-creed-nexus

Medlem

All denna tid men ändå bara en förrenderad trailer, problem i utvecklingen kanske?

Redaktör
Ponny
Skrivet av Gesturr:

All denna tid men ändå bara en förrenderad trailer, problem i utvecklingen kanske?

Man hade hoppats på nåt mer handfast, helt klart.

signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv
Skrivet av Gesturr:

Lika bra.
Det visades på ett showcase där 95% av tittarna förmodligen är helt clueless vad gäller VR och vad man ser när VR gameplay visas.
Det gör sig inte lika bra och är det native Quest så än mindre.
Tror inte det här spelet är Quest exklusivt i slutändan, kommer säkert till PCVR och PSVR2 också.

Medlem
Skrivet av anon_1399:

Lika bra.
Det visades på ett showcase där 95% av tittarna förmodligen är helt clueless vad gäller VR och vad man ser när VR gameplay visas.
Det gör sig inte lika bra och är det native Quest så än mindre.
Tror inte det här spelet är Quest exklusivt i slutändan, kommer säkert till PCVR och PSVR2 också.

JA vi får hoppas på att det bara är tidsexklusivt till META, för det här spelet fick mig att gå igång på alla cylindrar.

Medlem

Kunde knappt tro det var sant att de visade upp en förrenderad gameplay video, efter att ha teasat spelet innan...

Medlem

Kan nog bli kul om spelet är roligt.

Inaktiv

Screenshots

Spelet kan bli bra, men även en riktig flopp.
Beror på hur dom får till melee combat, då det inte är det lättaste. Jag hoppas på fysikbaserad och inte arkad svingande.

Medlem

Jäsiken vad skulle ramla.

Edit: jag misslyckades att skriva en fullständig mening på fem ord. Satt i jobb-teams samtidigt så lär er något av det, kids. En sak i taget, ialla fall om hjärnan är liten.

signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

1
Skriv svar