Vilken spelshow var bäst? Sätt betyg på alla!
Xbox? Playstation? Ubisoft? Det är dags att utse spelsommarens bästa show.
Bring Back E3 för fuck sake...
Bevara (E3----Electronic Entertainment Expo).
Julafton under den tidigare sommar. Tragiskt utveckling.... snyft..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Bring Back E3 för fuck sake...
Bevara (E3----Electronic Entertainment Expo).
Julafton under den tidigare sommar. Tragiskt utveckling.... snyft..
Aldrig i livet. Det dog av en anledning.
Microsoft fattade att det enda folk vill ha 2023 är trailers och kärnfulla presentationer av spel. Det här med publik i studion är ett arv från E3 som nog kommer dö ut vad det lider.
Känslan är att Ubisoft, som tydligen tappat all kontakt med samtiden, kommer att fatta det sist.
Bara jag som reagerar över att Starfield "endast" tar upp 125gb? Kändes som att spelet skulle vara "nästan oändligt" så 125gb med massor av texturer osv känns inte super-mycket.
Får lite flashbacks till Amiga tiden då man hade känslan: "Spelet är på 4 disketter så det borde vara slut snart".
Sony har inget att bevisa, så dom rullar på som vanligt. Starka aaa-spel, VR, 60 fps osv osv. Glodde inte på någon av showerna i år, satt upptagen med Diablo4.
Tyckte det var omkastade roller mellan Sony och Microsoft. Sony körde hårt på multiplayer(live service) och MS visade AAA-single player. För tidigt att säga men personligen tycker jag MS går åt rätt håll men Sony däremot... hoppas det bara är en svacka.
PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck
Jag gillade Xbox/Microsoft bäst.
Min situation är lite skum för egen del där jag har en riktigt bra PC och många stortitlar från PS5 och allt från Xbox går att spela där. Använder knappt min PS5 och kände själv att det som visades upp för PC/Xbox var mest lockande.
Tyckte det var omkastade roller mellan Sony och Microsoft. Sony körde hårt på multiplayer(live service) och MS visade AAA-single player. För tidigt att säga men personligen tycker jag MS går åt rätt håll men Sony däremot... hoppas det bara är en svacka.
Spelar ingen roll vad folk tycker, det är bara att kika statistik och hur det faktiskt är i verkligheten. Xbox väljer 30fps och folk tycker det går åt rätt håll?
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Spelar ingen roll vad folk tycker, det är bara att kika statistik och hur det faktiskt är i verkligheten. Xbox väljer 30fps och folk tycker det går åt rätt håll?
Vad har Sony renodlade Next-gen titlar som har ett stabilt 60fps-läge? Många av de senaste spelen, bland annat Ragnarök, kom också till PS4.
Jag tycker många är lite väl hårda mot Sony. Jag tycker de hade ett bra tempo, inget skitsnack alls och avslutade bra med Spider-man. MS var snäppet bättre men när jag summerar deras show så var det bara ett enda spel jag personligen blev sugen på (Jusant) och alldeles alldeles för lite riktigt gameplay, om ens nåt (?).
Ubisofts Show scrollade jag mest igenom men blev ruskigt imponerad av Star Wars och tyckte Avatar såg fint ut trots förstapersons-vyn.
Tom God Of War utvecklare tycker att 30 fps är rätt val för Starfield.
https://gamerant.com/starfield-30-fps-reaction-god-of-war-dev...
Xbox bäst vad gäller rent spelutbud, men precis som nån annan också så skrev så gillade jag verkligen Ubisoft. Hade personlighet och vågade vara lite eljest. Jag gillar också interaktionen och nerven som blir när det är live framför publik. Många andra bjöd på suuuperpolerade, perfekta och själlösa trailerkavalkader och det är inte min kopp med te.
Förstår ärligt talat inte hur vissa kan ha gillat Ubisofts show, det var en train wreck utan dess like, både när det gäller det tekniska, presentation och innehåll.
Vilket klipp vill man kolla på, ett tåg som spårar ur eller ett tåg som åker perfekt och fint längs spåret?
Vilket klipp vill man kolla på, ett tåg som spårar ur eller ett tåg som åker perfekt och fint längs spåret?
Speltrailers. Jag vill kolla på speltrailers