Lance Reddick hyllas i Horizon: Forbidden West

Robot
Lance Reddick hyllas i Horizon: Forbidden West

Guerilla bygger ett monument tillägnat Reddick.

#Horizon-forbidden-west, #Lance-Reddick


Medlem
Skribent
Skrivet av NemezisDDH:

hahaha, ändrar! XD

Tycker i och för sig det varit coolt om han hette "Riddick"...


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Står fortfarande Riddick på ett ställe:

Medlem

Fint!
Kommer ett monument I Destiny snart med. Kostar 1000 silver för att få se den i tornet.

Medlem
Skrivet av warp:

Står fortfarande Riddick på ett ställe:
https://i.imgur.com/VhvVSI0.png

Och hashtaggen är fortfarande #Lance-Riddick.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Nimin:

Fint!
Kommer ett monument I Destiny snart med. Kostar 1000 silver för att få se den i tornet.

Haha, var inte löjlig. 1200 silver.

Medlem

Var väl även en minnesplats i huvudspelet om jag inte missminner mig där man kunde sätta sig ner och blicka ut över havet (?).

Edit: Det var visst till minne av någon annan som gått bort hos Guerilla.

Skribent
Skrivet av warp:

Står fortfarande Riddick på ett ställe:
https://i.imgur.com/VhvVSI0.png

men vad fan...jag ändrade det där! Får kolla igen...

Edit: Det är ändrat...wtf?


signatur

"Writer and Fighter"

Gnällkuk

Kul att en så ikonik skådespelare både på duk och som röstskådespelare äras. Lance är en ikon, gjorde sig bättre som röst än på duk imo, extremt begränad i antingen sin roll eller skådespeleri men gjorde det å andra sidan otroligt bra som hårdför. Hoppas vi ser mer av detta framöver där tongivande skådespelare föräras, om än i ett spel som kanske är bortglömt om fem år.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Kul att en så ikonik skådespelare både på duk och som röstskådespelare äras. Lance är en ikon, gjorde sig bättre som röst än på duk imo, extremt begränad i antingen sin roll eller skådespeleri men gjorde det å andra sidan otroligt bra som hårdför. Hoppas vi ser mer av detta framöver där tongivande skådespelare föräras, om än i ett spel som kanske är bortglömt om fem år.

Nej nej Horizon serien kommer att återvändas och släppas igen många gånger om. Tänk på att Horizon 3 ska komma. Och efter det så kan man köpa ett paket med alla 3 spelen. Och efter det kommer det upphottade versioner till nästa eller näst nästa gen konsoler. Och efter det en remake av alla osv. Folk kommer fortfarande att veta vad Horizon 2 är om 30 år minst.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Nej nej Horizon serien kommer att återvändas och släppas igen många gånger om. Tänk på att Horizon 3 ska komma. Och efter det så kan man köpa ett paket med alla 3 spelen. Och efter det kommer det upphottade versioner till nästa eller näst nästa gen konsoler. Och efter det en remake av alla osv. Folk kommer fortfarande att veta vad Horizon 2 är om 30 år minst.

30 år är nog att ta i men om 15, definitivt.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

30 år är nog att ta i men om 15, definitivt.

Jag tror faktiskt att 30 är lite klent. Spelen idag som också kommer att släppas igen om 10-20 år kommer att bli ikoniska. Och spel som Horizon kommer det pratas om väldigt långt framöver tror jag. Speciellt om Spin of spel kommer efter Horizon 3(Horizon multiplayer ska komma). Vad jag försöker att säga är att Sony kommer att göra allt så vi inte glömmer spel som Tlou serien,Horizon serien och tex Uncharted serien. Med filmer som kommer mm.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Haha, var inte löjlig. 1200 silver.

😆

1
Skriv svar