Ad Infinitum ska skrämma slag på oss under första världskriget

Robot
Ad Infinitum ska skrämma slag på oss under första världskriget

Och har fått släppdatum i september.

#Ad-infinitum, #Hekate

Medlem

Ad infinitum är ett ganska bra metalband.

signatur

Av nördar. För nördar.
spelhistoriepodden.se

Medlem

Så en skräck-walking-sim med pussel. Jag föredrar spel där jag kan döda fienderna.

signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Fattar inte varför det behövs monster när ett skildrande ur ett historiskt perspektiv hade varit både mer intressant och skrämmande. Ett skräckspel baserat på Der Krieg av Otto Dix låter mycket bättre

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Fattar inte varför det behövs monster när ett skildrande ur ett historiskt perspektiv hade varit både mer intressant och skrämmande. Ett skräckspel baserat på Der Krieg av Otto Dix låter mycket bättre

Psykologisk skräck är det ju, man kan tänka sig att monstren är egentligen bara i huvudkaraktärens huvud. De är nödvändigtvis inte äkta monster, utan något som svårt skärrad och förgiftad och skadad soldat upplever. Nu gissar jag bara såklart, men man får ha lite fantasi.

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT

Redaktör
Ponny

Skrällchans. Har haft ögonen på det ett tag. Samtidigt en genre det är så lätt att missa med. Pusslen verkar lovande. Jo, får hamna i "kanske"-högen tills vidare.

Bättre än skräphögen!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Detta är något för mig! Blev grymt pepp av trailern! Kul att det experimenteras med vad spel kan vara och förmedla och inte bara ytterligare ett WW2-shooter bara!

Medlem

jag tycker remnant 2 är läskigt nog total panik hit och dit

signatur

//monster

1
Skriv svar