En matig showcase över Armored Core VI visades i natt

Robot
En matig showcase över Armored Core VI visades i natt

Mer matig info för robotälskare finns här nedan.

#Armored-Core-VI, #FromSoftware

Medlem

Tja om man gillar att se en räknare som går ner och sedan ingenting så kan man nog kalla det för "matig". skämt åsido det verkar som videon som sagt bara visar nedräkningen och inget annat.

Misstänkte att den gick att se på Twitch, så här är en länk som än så länge verkar funka https://www.twitch.tv/videos/1902414152

Skribent
Skrivet av PcGamer:

Tja om man gillar att se en räknare som går ner och sedan ingenting så kan man nog kalla det för "matig". skämt åsido det verkar som videon som sagt bara visar nedräkningen och inget annat.

Misstänkte att den gick att se på Twitch, så här är en länk som än så länge verkar funka https://www.twitch.tv/videos/1902414152

Vad i...haha

Jag kollade ju streamen precis innan jag postade! Men tack för länken fixar.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Kommer bli Awesome!!!

Medlem

Gillar fromSoft men robotar/mechs har aldrig varit min grej. Får det bra omdömen plockar jag upp det vid en framtida rea

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Inaktiv

Sköj med lite variation och något nytt i form av mekanisk respecc i stället för samma gamla mänskliga förmågor som blir same same.

Medlem

https://twitter.com/XboxP3/status/1692573923135869382?t=lJYky...

Microsoft vet hur man gör custom konsoler i alla fall. Armored Core 6. Den är för läcker.

Medlem

Ser fortsatt riktigt bra ut och det ska spelas på releasen, men programledaren under detta eventet gjorde ont att se.

Medlem

Min hajp-mätare är i topp. Men nu råkade jag köpa baldurs gate 3 istället. Så får se hur jag gör när detta spel släpps. Kanske väntar lite.

Medlem

Detta var ett totalt meh när jag såg det "på pappret", men när jag såg level design och striderna så blev det "wow... detta vill jag absolut spela!" Ser bara så roligt ut och olikt det man är van vid.

Köpte precis Starfield men egentligen har jag mer hype för detta får se om man köper båda....

Medlem

Ser coolt ut men är lite kluven till om detta är för mig. Avvaktar review så får vi se om det blir ett köp längre fram.

Medlem
Skrivet av Whisp:

Min hajp-mätare är i topp. Men nu råkade jag köpa baldurs gate 3 istället. Så får se hur jag gör när detta spel släpps. Kanske väntar lite.

Samma här, har bara tid för ett spel åt gången 😅

Första gången som Fromsoftware gör något som intresserar mig , hoppas på ett demo.

Medlem

Älskar From och tvivlar inte på att detta är ett bra spel. Har personligen dock svagt intresse för robotar/mechs. Kanske ändrar jag uppfattning tack vare detta spelet.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av MiffedStingray0:

Första gången som Fromsoftware gör något som intresserar mig , hoppas på ett demo.

Dom har tyvärr gått ut och sagt att det inte blir ett demo.

Medlem

Det ser riktigt jäkla maffigt ut. Ska bli kul att äntligen få köra ett nytt FromSoftware-spel igen nästa vecka. Dock inte ett Miyazaki-spel förvisso, men hoppas på det bästa ändå.

Det känns som om det är lite väl inzoomat, mechen täcker lite för mycket av skärmen, typ? Kanske bara är en vanesak eller så ser det bättre ut när man väl spelar själv.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Ser fortsatt riktigt bra ut och det ska spelas på releasen, men programledaren under detta eventet gjorde ont att se.

Menar du streamern? Känner du inte till Fightincowboy? Han är rätt stor inom Souls-communityn, men spelar även Nioh och andra Soulslike. Brukar ofta spela strengthbuilds med stora vapen, vilken är ganska uppfriskande mot alla dex/magicbuilds många andra kör med. Duktig utan att vara omänsklig och behaglig röst att lyssna på enligt mig.

Medlem
Skrivet av vamp:

Menar du streamern? Känner du inte till Fightincowboy? Han är rätt stor inom Souls-communityn, men spelar även Nioh och andra Soulslike. Brukar ofta spela strengthbuilds med stora vapen, vilken är ganska uppfriskande mot alla dex/magicbuilds många andra kör med. Duktig utan att vara omänsklig och behaglig röst att lyssna på enligt mig.

Programledaren, inte streamers/youtubers som de hade bjudit in.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Programledaren, inte streamers/youtubers som de hade bjudit in.

Ah, hoppade in en bit i klippet och kom direkt till gameplay.

1
Skriv svar