Max Payne-liknande El Paso, Elsewhere får riktigt bra betyg

Robot
Max Payne-liknande El Paso, Elsewhere får riktigt bra betyg

Monster ska dräpas, och det görs bäst i slow-motion.

#El-paso-elsewhere, #Strange-scaffold


Medlem

Ser intressant ut! Började spela Max Payne 3 i somras, men det föll mig inte alls i smaken. Helt fel pacing och rytm, så det avinstallerades efter två kvällar.

Medlem

Ge oss en REMAKE av Max Payne 1 & 2! Annars verkar detta också rätt så trevligt även om grafiken är av det enklaste slaget.

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

Ge oss en REMAKE av Max Payne 1 & 2! Annars verkar detta också rätt så trevligt även om grafiken är av det enklaste slaget.

https://www.remedygames.com/games/max-payne-remake/

Medlem

Oj det hade jag heeeelt missat! Kul

Medlem

Ser otroligt stelt ut.

Redaktör
Ponny
Skrivet av I am Grööt:

Ge oss en REMAKE av Max Payne 1 & 2! Annars verkar detta också rätt så trevligt även om grafiken är av det enklaste slaget.

Det kommer – en vacker dag.

Både gillade och gillade inte den grafiska stilen. Bitvis skön, men klickade inte hundra med mig.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

På grund av grafiken så fick det mig bara att vilja spela ettan och tvåan igen. (Trean vart helt fel ute dock.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Antar att det är timed exclusive. Får kolla in om det släpps till PS5 om något halvår.

Medlem

Ser rätt så kasst ut

Medlem

Okej, så tydligen är huvudpersonens ex Draculae, Lord of the Vampires, och ens mål är att stoppa hennes försök att utföra en ritual som kommer innebära ”the end of the world as we know it”.

Intressant. Dock lite kasst röstskådespeleri om man ska tro trailern nedan.

Medlem

haha dehär med bajsnödigt ansikte, har ni sett när jim carrey gör clint eastwood exakt samma ansikte


signatur

//monster

1
Skriv svar