Spider-Man 2, Forza Motorsport, Assassin's Creed Mirage spelar vi i helgen – och du?
Ska träna, höströja i källaren och blir det lite tid över sen så ska det spelas Fifa 24! (Jag bojkottar det nya namnet)..
denna helg blir det liite till Starfield, sen är det dags att ta upp Cyberpunk igen. nämnvärt är dock att jag har 125 timmar i Starfield, och 266 timmar i Cyberpunk. Så antar att Cyberpunk var roligare i längden. inte lika mkt loading screens, även om dom bara var par sek långa.
//monster
Jag ska försöka fixa kläder till Gale (Baldurs Gate 3).
Respeccade honom i början av Act 3 och nu blir hans stats sämre om han har på sig någon av de rustningar som gänget har till förfogande.
Hans läderhandskar och läderstövlar funkar fint med statsen så de har han på sig tillsammans med hans lila kalsonger.
Vårt gäng gick runt i en timme igår och letade efter en affär där man kunde köpa kläder utan resultat. Men fastande i lite sidospår och började prata med djävulen istället som ville ha någon krona eller nått. Känns inte riktigt som djävulen tog vårt gäng på allvar när kalsong-Gale hängde i bakgrunden. Sen hamnade vi på någon typ av kröningscermoni där Gale inte följde dress code heller.
Nej nytt försök ikväll igen. Har googlat lite var det finns klädbutiker i Baldurs Gate staden.
Yakuza 4
WoW Wrath of the Lich King Classic
Tekken 7
CPU/Kylare: AMD Ryzen 7 7800X3D/Thermalright Phantom Spirit 120 Evo
Chassi/PSU: Fractal Design Define R6/Corsair HX1000 1000W
MB/RAM: Asus ROG Strix B650E-F Gaming/Kingston Fury Beast 32GB DDR5
GPU: ASUS ROG Strix RTX 4090 24GB OC
Monitor/AVR/Högtalare: LG OLED C9 77"+LG OLED C2 42"/Marantz Cinema 50/Dali Zenzor