Rykte: Timesplitters-studion Free Radical Design kan komma att stängas – igen

Robot
Rykte: Timesplitters-studion Free Radical Design kan komma att stängas – igen

Såvida en tredje part inte kliver in och köper studion.

#Embracer, #Free-radical-design


Medlem

Vad har de gjort egentligen under sin karriär... Timesplitters.. som inte var speciellt bra, imo.
De är inte relevanta längre....


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Älskade Timesplitters 2 Mapmaker. Det var första gången jag ens sett något sådant.

Medlem

Nej nej nej nej nej... Inte igen. Det får inte hända. Älskade Timesplitters.. Det har inte gått en vecka utan att jag har tänkt på ett nytt Timesplitters, i 18 år nu.. Jag lever för denna spelserie. Snälla bli uppköpta

Medlem

Timesplitters 2 var helt fenomenalt roligt när det kom. Spelade så Gamecube-stickorna lossnade.
Hade en liten förhoppning om en renässans, men det verkar ju långsökt nu

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Vad har de gjort egentligen under sin karriär... Timesplitters.. som inte var speciellt bra, imo.
De är inte relevanta längre....

Jodå, schysst spirituell uppföljare till Golden Eye/Perfect Dark med ganska schysst speldesign var rätt nice faktiskt.

Vet inte om de kan förnya detta, men jag har ändå lite hopp om studion utifrån hur bra TS var.

Gillade nog TS mer än PD faktiskt, även om PD var mer AAA.

1
Skriv svar