Larian visar upp den fysiska deluxe-utgåvan av Baldur's Gate 3

Robot
Larian visar upp den fysiska deluxe-utgåvan av Baldur's Gate 3

Kommer nästa år till samtliga plattformar.

#Baldurs-gate-3, #Larian


Medlem

Hade hoppats på Black Friday-rea men icke!:( Får väl köpa det till fullpris då!

Medlem
Skrivet av Deekar:

Hade hoppats på Black Friday-rea men icke!:( Får väl köpa det till fullpris då!

Riktiga black friday är ju först om en vecka, så det kan vara värt att avvakta. Inte alla butiker som hoppat på "black hela jävla hösten"-tåget än Många kör black week från och med idag, men många börjar också på måndag eller håller sig till nästa fredag.

Medlem

Jag MÅSTE ha den här utgåvan

Kommer den vara tillgänglig även i butik framöver eller är det enbart beställning online via Larian som gäller? Har letat efter information om detta men inte hittat.

Geeks Gaming

Va faktiskt inte farligt. Blir lite sugen

Medlem

Helt ok pris på en delux utgåva blir kanske ett köp 👍

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Riktiga black friday är ju först om en vecka, så det kan vara värt att avvakta. Inte alla butiker som hoppat på "black hela jävla hösten"-tåget än Många kör black week från och med idag, men många börjar också på måndag eller håller sig till nästa fredag.

PS Store som jag tänkt köpa det har redan börjat så de ser mörkt ut😝

Medlem

80 euro var inte alls farligt, det är nästan vad andra utgivare tar för standardversioner utan något extra lull-lull

Medlem

20 euro i frakt? Aldrig i livet.

Medlem

Jäklar, där kan man snacka om fan-service! Kostar lika mycket som Diablo 4's Digital Delux, haha. Känns nästan som Larian gör det bara för att visa hur man uppskattar sina fans, något som Blizzard verkar ha tappat bort på vägen

Jag som inte köpt BG3 än blir riktigt sugen, även om jag är lite för gammal för gadgets...har ingen plats ^^

Medlem

Älskar när man får med kartor till spel!


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av Bobiri:

20 euro i frakt? Aldrig i livet.

Ingen som tvingar dig


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Dåligt gjort av larian, som att spotta i ansiktet på dem som köpte CE till PS5 och fick en sketen kod istället för fysisk skiva.

Medlem
Skrivet av Knalle:

Kommer den vara tillgänglig även i butik framöver eller är det enbart beställning online via Larian som gäller? Har letat efter information om detta men inte hittat.

Letar efter svar om detta också. Samt om det även kommer en standard utgåva.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av OAKTHYR:

Älskar när man får med kartor till spel!

Samma här. Det är något visst med kartor... Har varit nästan helt digital länge nu men när det dyker upp seriösa fysiska utgåvor så dras man ju tillbaka till det gamla. Kod-i-ett-DVD-fodral kan ju fortfarande dra åt helsike, men sådana här grejer är bra mycket roligare än digitalt.

Kartan avgör, det blir en bokning haha.


signatur

Jump in.

Medlem

När jag var yngre tyckte jag det var coolt med stora lådor till spelen, hade dem framme i hyllan. Nu skulle jag aldrig någonsin ha en samlar utgåva av ett spel framme eller köpa för den delen! Digitalt is the shiet.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Ingen som tvingar dig

Åh fan? Hade ingen aning.

Medlem

"Den inkluderar givetvis själva spelet", nej det är inte alls "givetvis". 🤪😆

Sedan tycker jag nog det faktiskt är lite dåligt av dem; spelet har väl varit i EA ganska länge och folk har hoppat in tidigt för att stötta dem att komma igång... Sedan får de som väntat tills nu, all detta extra. Allt digitalt borde gå även till dem som köpte EA. 800 spänn för ett special edition idag är ganska bra pris skulle jag säga, vilket gör att det kan svida än mer för de som "kickstartatde" spelet...

Medlem
Skrivet av Izuel:

Dåligt gjort av larian, som att spotta i ansiktet på dem som köpte CE till PS5 och fick en sketen kod istället för fysisk skiva.

Förstår ditt resonemang men jag tror anledningen till att man inte släppte en fysisk utgåva från början b.la. var för att man inte var beredda på den stora succé som följde.

Medlem

Har inte spelat spelet än men priset verkar helt ok och rimligt. Särskilt om vi jämför med nya cod för 959kr. Ska ladda ner det till Jul. Känns som det passar bra i vintermörkret.

Medlem
Skrivet av robbis:

När jag var yngre tyckte jag det var coolt med stora lådor till spelen, hade dem framme i hyllan. Nu skulle jag aldrig någonsin ha en samlar utgåva av ett spel framme eller köpa för den delen! Digitalt is the shiet.

Köper man till PS5 eller Xbox kan man ju spela spelet, sälja det på Tradera och beroende på efterfrågan, kanske gå minus ett par tior eller tjäna ett par tior.

1
Skriv svar