Inscryption-utvecklaren har dragit igång ett internetmysterium

Robot
Inscryption-utvecklaren har dragit igång ett internetmysterium

Som ser ut att leda till en trailer/teaser för hans nästa spel.


Releasehästryttare

Uppskattar när utvecklare lägger ner tid på kryptiska saker som detta innan lanseringen, nån som på rak arm kan säga om fler företag gör liknande, för det enda andra som jag kan komma på just nu är Fnaf utvecklaren... ?

Quake-konnässsör

Om det ens är i närheten av hur jobbigt det var i Inscryption, kommer väldigt få dödligt att ens orka lösa det.

Medlem
Skrivet av almblad:

Om det ens är i närheten av hur jobbigt det var i Inscryption, kommer väldigt få dödligt att ens orka lösa det.

https://www.youtube.com/watch?v=YugD6fSKugo

Håller med. Jag älskade Inscryption, men behövde vid flera tillfällen kolla upp det ena och det andra. Vill ju tro att man är normalbegåvad, men uppföljaren/nästa spel kommer troligtvis inte vara för mig om det ska vara lika svårt eller svårare.


signatur

Carbonara görs inte med grädde.

Medlem
Skrivet av pastapapa:

Håller med. Jag älskade Inscryption, men behövde vid flera tillfällen kolla upp det ena och det andra. Vill ju tro att man är normalbegåvad, men uppföljaren/nästa spel kommer troligtvis inte vara för mig om det ska vara lika svårt eller svårare.

Det är förstås omöjligt att med säkerhet säga hur svårt Morgans nästa match kommer att bli. Men att döma av Inscryption kan du förvänta dig att det blir svårt.


signatur

smslansnabb hur länge har man betalningsmärkning

Gnällkuk

Inscryption var verkligen ett mästerverk! Fler borde uppleva detta fantastiska spel, ser verkligen fram emot vad som kommer här näst!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Japp helt underbart spel! Dock var andra akten en kalldusch som jag fick kämpa mig igenom efter den enormt atmosfärliga första delen. Tur Kezis mod finns eller vad den hette

Chefredaktör
Skrivet av trickeh2k:

Inscryption var verkligen ett mästerverk! Fler borde uppleva detta fantastiska spel, ser verkligen fram emot vad som kommer här näst!

Håller med! Ska bli spännande att se vad det här blir för spel.

Medlem

Inscryption är en av mina största besvikelser. Segt, tråkigt, dåligt gameplay då reglerna ändras hela tiden.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar