16 februari! Skull and Bones har releasedatum (igen) – och 10 minuter gameplay

Robot
16 februari! Skull and Bones har releasedatum (igen) – och 10 minuter gameplay
Redaktör

... hurraaaaa...


signatur
Medlem

Min personliga åsikt.. Dessa pengar kunde ha används på andra projekt. Skulle lagt ner det för åratal sedan.!

Medlem

Vore fantastiskt om det här visar sig vara ett av världens bästa spel någonsin!


signatur

Konsolgubbe

Medlem
Skrivet av KexPai:

Min personliga åsikt.. Dessa pengar kunde ha används på andra projekt. Skulle lagt ner det för åratal sedan.!

Hade mkt hellre sett ett massivt AC Black Flag 2

Inaktiv
Skrivet av KexPai:

Min personliga åsikt.. Dessa pengar kunde ha används på andra projekt. Skulle lagt ner det för åratal sedan.!

När man lagt ned mycket pengar o energi i ett projekt kan man hamna i det där "lite till så löser det sig" som kan fortgå alldeles för länge. Ungefär som folk som spelar bort pengar som tänker att de ska vinna nästa gång

Medlem
Skrivet av Tubb3:

Vore fantastiskt om det här visar sig vara ett av världens bästa spel någonsin!

Det ska mycket till om detta blir bra efter sista betan. Det var extremt dåligt då och dom har knappast haft tid på sig att ändra spelet såpass att det skulle kunna bli bra.

Medlem
Skrivet av robbis:

Det ska mycket till om detta blir bra efter sista betan. Det var extremt dåligt då och dom har knappast haft tid på sig att ändra spelet såpass att det skulle kunna bli bra.

Av vad jag sett så tror inte heller jag att spelet blir något att hänga i julgranen, men den hypotetiska skrällen är ändå kittlande.


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Har länge kittlats i fingrarna vid tanken av ett Sid Meier's Pirates 2, lite trött på dessa PvP pirat-spel.

Medlem

Är nog en av få som starkt ser fram emot detta!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ser mycket bättre ut än senast ser fram emot detta kommer nog bli kul. Men 3 player co-op wtf varför inte upp till 4?

Inte bara pvp alltså😊🤘

Medlem
Skrivet av anon_332538:

När man lagt ned mycket pengar o energi i ett projekt kan man hamna i det där "lite till så löser det sig" som kan fortgå alldeles för länge. Ungefär som folk som spelar bort pengar som tänker att de ska vinna nästa gång

Skillnaden är väl att med spel och dobbel finns det ju i all fall en chans att vinna.

Medlem

Ser… gammalt ut? 🤔

Medlem

Kommer det inte vara några svärdfighter alls i spelet?

1
Skriv svar