Bobby Kotick lämnar Activision Blizzard den 29 december
"fostra en miljö som uppmuntrar inspiration, kreativitet och orubbligt engagemang för utomordentlighet".
Är det bara jag som upplevt att det gått tvärt om under dom 32åren.
"fostra en miljö som uppmuntrar inspiration, kreativitet och orubbligt engagemang för utomordentlighet".
"fostra en miljö som uppmuntrar trakasserier, misshandel och orubbligt engagemang för våra aktieägare".
There, fixed it for you
H-How can she slap, kupo!?
"fostra en miljö som uppmuntrar trakasserier, misshandel och orubbligt engagemang för våra aktieägare".
There, fixed it for you
Spot on!
-:Observe the masses and do the opposite:-
Verkligen... Activision har jag dålig koll på men Blizzard har definitivt kommit ut med färre inspirerande och kreativa titlar de senaste... decennierna. Känns som att de låg i bräschen i spelbranschen förut, nu är det mest ett förvaltarskap av IP:n.
Om folk tror det kommer bli någon skillnad efter Bobbsan måste nog vakna upp, hans efterträdare kommer ha exakt samma mål som han. Mer och mer pengar.
Samt att större delen av personalstyrkan sen den goda tiden är utbytt. De kreativa personerna har gått vidare i livet.
Ny kostymnisse tar över in 3...2...1
Hehe precis, tvivlar på att den negativa trend hos ActivisionBlizzard som skett en längre tid beror på 1 herre.
The more I practice, the luckier I get.
Hur var statusen för Activision när han klev in i bilden? Jo dom var bankrutt.. så utan Bobby kanske det tagit slut där, det är väl bara att se på vad dom släppt de senaste 32 åren och tacka för det...
Hur var statusen för Activision när han klev in i bilden? Jo dom var bankrutt.. så utan Bobby kanske det tagit slut där, det är väl bara att se på vad dom släppt de senaste 32 åren och tacka för det...
Ingen aning vad statusen var och om dom blivigt framgångsrika tack vare just Bobbys insatser.
Ser man på resultatet nu så hade det för min del inte spelat nån roll om det gick bankrutt.
Om folk tror det kommer bli någon skillnad efter Bobbsan måste nog vakna upp, hans efterträdare kommer ha exakt samma mål som han. Mer och mer pengar.
Rösta med plånboken.
Har inte köpt spel från koncernen på decenier och kommer fortsätta hålla den trenden.
Magen till mer urvattnade IPn och spel får man leta efter, det skulle väll vara ubisoft även fast dom verkar iaf vilja göra nån skillnad nu.