Allt om Star Wars Outlaws
FZ reder ut allt vi vet om årets mest efterlängtade spel.
Jag spelade klart kampanjen i Assassin's Creed Origins och Odyssey, men orkade inte igenom Valhalla. Så hoppas de tonar ner längden lite jämfört med Valhalla. Sidouppdragen var betydligt bättre i Valhalla men det blev tyvärr lite i skymundan av den rätt jobbiga kampanjen. Speciellt med de tråkiga mytologiska delarna. Sen vore det förstås bra med nya och intressanta open world system, att Ubisoft vågar riskera lite mer. Men förväntar mig inte allt för mycket, utan det blir sannolikt mer av deras formel.
Suck - Jag är så himla less på Tatooine. En liten skit-öken-planet i utkanten av galaxen och av någon anledning så måste den vara centrum för allt som händer. Räcker det inte med att Luke och Anakin växte upp där? Det finns en hel galax där ute som de kan van vara kreativa med.
Suck - Jag är så himla less på Tatooine. En liten skit-öken-planet i utkanten av galaxen och av någon anledning så måste den vara centrum för allt som händer. Räcker det inte med att Luke och Anakin växte upp där? Det finns en hel galax där ute som de kan van vara kreativa med.
Haha, huvudet på spiken. Star Wars har världens minsta galax, alltid samma skit om och om igen. Aja det blir säkert bra, precis som vanligt.
”I don’t like sand. It's coarse and rough and irritating and it gets everywhere.“
Anakin sa verkligen vad vi alla tyckte.
Jag spelade klart kampanjen i Assassin's Creed Origins och Odyssey, men orkade inte igenom Valhalla. Så hoppas de tonar ner längden lite jämfört med Valhalla. Sidouppdragen var betydligt bättre i Valhalla men det blev tyvärr lite i skymundan av den rätt jobbiga kampanjen. Speciellt med de tråkiga mytologiska delarna. Sen vore det förstås bra med nya och intressanta open world system, att Ubisoft vågar riskera lite mer. Men förväntar mig inte allt för mycket, utan det blir sannolikt mer av deras formel.
Jag har under förra året spelat igenom AC från början och är nu 140h in i Odyssey. Det spelet hade definitivt klarat sig bättre av skära bort en stor del onödiga och repetitiva sidouppdrag. Misstänker att det kommer ta mig ytterligare 30h innan jag är färdig. Valhalla vet jag inte om jag mäktar med helt enkelt.
Garanterat ytterligare en Assassin's Creed klon.
Precis som Assassin's Creed: Avatar bör man förvänta sig Assassin's Creed: Star Wars. Även sportspelen som Assassin's Creed: Steep och racing-spel som Assassin's Creed: The Crew och Assassin's Creed: Rider's Republic är Assassin's Creed-kloner.
Kommer detta bli vad Starfield borde ha blivit? Jag har inte spelat Starfield sedan det släpptes, kom till start-planeten och sedan tog det stopp. Vill inte att samma sak skall hända detta.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Knappast mest efterlängtade😂😂😂
Det beror så klart på vilka man frågar, men i omröstningen på FZ tog det hem en tydlig seger.
Det beror så klart på vilka man frågar, men i omröstningen på FZ tog det hem en tydlig seger.
Fz är en fis i rymden kollar man övriga så har de inte vunnit ett enda wanted award av betydelse.
Fz är en fis i rymden kollar man övriga så har de inte vunnit ett enda wanted award av betydelse.
Fast jäkligt relevant ändå, med tanke på att det är på FZ vi är.
Fast jäkligt relevant ändå, med tanke på att det är på FZ vi är.
Precis svenskar är obsessed med allt som har med starwars att göra😂😂