Det skojfriska FPS:et High on Life ska få fysiska utgåvor

Robot
Det skojfriska FPS:et High on Life ska få fysiska utgåvor
Medlem

Najs! Jag spelade det på Xbox One (äger ingen själv) så det blir kul att kunna köpa det till PS5

Medlem

Synd att det är Limited Run Games. Fysisk mediaälskare som jag är så hade jag funderat på ett köp annars 🙂

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Synd att det är Limited Run Games. Fysisk mediaälskare som jag är så hade jag funderat på ett köp annars 🙂

vad har jag missat när det skulle vara en dealbreaker?

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Synd att det är Limited Run Games. Fysisk mediaälskare som jag är så hade jag funderat på ett köp annars 🙂

Varför är det synd? Deras utgåvor är grymma! Själv har jag inte ekonomi nu för saftigare utgåva men kanske slår till på vanliga.

Medlem
Skrivet av rosski:

vad har jag missat när det skulle vara en dealbreaker?

Skrivet av Gertzy:

Varför är det synd? Deras utgåvor är grymma! Själv har jag inte ekonomi nu för saftigare utgåva men kanske slår till på vanliga.

Jag kan inte stötta bolaget efter deras hanteing av en tidigare anställd. Något som hände för ca ett år sedan.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Jag kan inte stötta bolaget efter deras hanteing av en tidigare anställd. Något som hände för ca ett år sedan.

Det har jag inte hört någonting om, kan du utveckla? Lär inte bojkotta dem ändå men kan vara bra att veta.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Det har jag inte hört någonting om, kan du utveckla? Lär inte bojkotta dem ändå men kan vara bra att veta.

Skickat PM då sånt här ofta leder till mer besvär i kommentarerna än det är värt.

Medlem

Är röstskådis Justin Roiland utbytt på samma sätt som han blev i Rick and Morty och Solar Opposites?

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Jag kan inte stötta bolaget efter deras hanteing av en tidigare anställd. Något som hände för ca ett år sedan.

???

Medlem

För er som är intresserade av vad som inträffade mellan Limited Run Games och en tidigare anställd rekommenderar jag att leta upp informationen. Det går snabbt och är intressant om inget annat.

Bättre att knoppa av den delen av diskussionen innan det tar över fokus helt. Det var inte min mening att skifta fokus, bara yttra min åsikt kring det.

Medlem

Kara fick gå en månad tidigare med betald lön för att ha uttryckt sig klumpigt på sociala medier.
Limited Run Games gjorde bort sig lite på sin egen bekostnad, cancel kultur wokarna blev ändå inte nöjda.

It's not a lake, it's an ocean

Var på väg att boka både High on Life och Pentiment, 84 dollar totalt och 20 dollar i samfrakt men priset hoppade oförklarligt upp till 130 dollar till slut. Det kändes lite väl saftigt, även om jag älskar fysiska utgåvor.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Gertzy:

Det har jag inte hört någonting om, kan du utveckla? Lär inte bojkotta dem ändå men kan vara bra att veta.

Det finns en del på YouTube om LRG.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Lyssnat på en del av videon nu.
Hört en del om hur shady LRG är men bra att ha en sammanställning av hur illa det är.

Tack för länken.

1
Skriv svar