Byta epost på Rockstar och Humble Bundle = problem.

Medlem
Byta epost på Rockstar och Humble Bundle = problem.

Ska ta över min fars abonnemang på Telia efter hans bortgång. Då ryker e-postadressen i samma veva. Suttit och ändrat e-post lite överallt men det skiter sig på Humbel Bundle och Rockstar.

Humble Bundle. Loggar in och får upp captcha. Klickar i rutor med alla bussar eller vad det nu är och klickar ok. Får upp en röd bar nertill där allt som står är ett "Y". Den försvinner efter ett tag men captcharutan är kvar. Kan alltså inte logga in för att ändra e-post.

Rockstar. Loggar in på webben och får upp en ruta att "verification mail" har skickats men det kommer inget. Telia mail. Finns inget i spam eller någonstans.

Hållit på ett par dagar nu. Mest med Rockstar. Börjar få panik nu. Teliaadressen kommer upphöra snart. Kollar jag in deras supportsida så spelar det ingen roll vad jag än väljer som har med e-postproblem att göra. Det leder till samma inloggning som skickar ut "verification mail" som inte anländer..

Någon med tips?


signatur

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

Medlem

Vet att det är vanligt med att saker fastnar i Telias mejlfilter. Tror nästan du behöver prata med dem på Telia för att få det löst.

Quake-konnässsör

Provat och maila dem direkt och fråga efter hjälp? Både HumbleBundle och Rockstar det vill säga, HumbleBundle brukar vara rätt lätta och jobba med, Rockstar vet jag inte.

Medlem

Har du testat med en annan webbläsare gällande Humble Bundle?

Medlem
Skrivet av almblad:

Provat och maila dem direkt och fråga efter hjälp? Både HumbleBundle och Rockstar det vill säga, HumbleBundle brukar vara rätt lätta och jobba med, Rockstar vet jag inte.

Vet inte hur jag kommer i kontakt med Rockstar. Hur jag än försöker hitta på deras hemsida så leder det till att jag måste logga in och då skiter det sig pga bekräftelsemail som inte kommer..

Skrivet av I am Grööt:

Har du testat med en annan webbläsare gällande Humble Bundle?

Tack. Bra tips! Det fungerade!


signatur

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

Medlem

Rockstar brukar svara väldigt snabbt, inom en timme i alla fall när jag har pratat med dem.
Testa att mejla dem härifrån när du har problem att logga in:
https://support.rockstargames.com/articles/360000034728/Lost-2-Step-Verification-Device

Medlem
Skrivet av H2SO4JB:

Rockstar brukar svara väldigt snabbt, inom en timme i alla fall när jag har pratat med dem.
Testa att mejla dem härifrån när du har problem att logga in:
https://support.rockstargames.com/articles/360000034728/Lost-2-Step-Verification-Device

Tack för länken!! De svarade efter ca en timme och en kvart efter mitt svar tillbaks så bytte de e-post åt mig så nu är det fixat. Tack igen!


signatur

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

1
Skriv svar