Frostpunk 2-datum, Unknown 9 m.m. – se alla trailers från Xbox-showen
Sjunkande städer, Stalker-samlingar och annat att se.
#frostpunk-2, #releaselistan, #unknown-9-awakening, #xbox
"The Sinking City 2", intressant att det stod "Arkham" i metalporten (?)
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
"The Sinking City 2", intressant att det stod "Arkham" i metalporten (?)
Du är väl medveten om att skräckförfattaren H.P Lovecraft använde orten Arkham i många av sina verk. Långt innan Batman!
Monster Jam påminner om några äldre bilspel. Kommer inte ihåg vad det hette men typ Midtown Madness eller något liknande.
Ja det såg oldschool ut. Blev riktigt sugen på att testa.
Frostpunk 2 är väl det som ser något intressant ut. Då ettan var rätt skoj. Resten är ju lättmjölk och föga intressant. Xbox behöver klättra upp några pinnhål
Inget av det som visades var väl exklusivt till xbox-plattformen, det var väl bara 3:e part som visades och kommer till andra plattformar? Så i det här fallet så är det väl inte xbox som ska "klättra upp några pinnhål" ..
Inget av det som visades var väl exklusivt till xbox-plattformen, det var väl bara 3:e part som visades och kommer till andra plattformar? Så i det här fallet så är det väl inte xbox som ska "klättra upp några pinnhål" ..
Såklart, mitt fel. Helgen kan gärna få komma nu.
Gillar att det ändå var rätt stor bred och variation på spelen, både till gameplay och stil på spelen. Hade dock hoppats på att få något game pass spel som shadowdrop.
Var ju tredjeparts-showcase och Game Pass skuggsläpp brukar de köra på förstapart, men jag är förvånad att inte Stalker trilogin var Game Pass faktiskt? 2an ska ju släppas där...
"Writer and Fighter"
Var ju tredjeparts-showcase och Game Pass skuggsläpp brukar de köra på förstapart, men jag är förvånad att inte Stalker trilogin var Game Pass faktiskt? 2an ska ju släppas där...
Var ju sagt innan att det var tredjepart och game pass nyheter, tänker att bara nys game pass släpp (inte nya spel nödvändigt) hade räckt, typ Immortals of Aveum eller något.
Var helt säker på att Stalker trilogin skulle komma på Game Pass i slutet på trailern, verkligen helt säker på det.
Var ju sagt innan att det var tredjepart och game pass nyheter, tänker att bara nys game pass släpp (inte nya spel nödvändigt) hade räckt, typ Immortals of Aveum eller något.
Var helt säker på att Stalker trilogin skulle komma på Game Pass i slutet på trailern, verkligen helt säker på det.
Jo det var var väldigt lite till Game Pass så blev lite missvisande. Jag trodde också Stalker var givet Game Pass när trailern visades. Satt och kollade eventet på Xboxen så gick till och med ut till Game Pass-menyn för att börja ladda hem. Men icket!
"Writer and Fighter"
Jo det var var väldigt lite till Game Pass så blev lite missvisande. Jag trodde också Stalker var givet Game Pass när trailern visades. Satt och kollade eventet på Xboxen så gick till och med ut till Game Pass-menyn för att börja ladda hem. Men icket!
Haha! Jag gjorde precis detsamma!
Avaktar med Stalker.
"Later this year, the team will release a patch for Xbox Series X|S version that will bring additional graphical enhancements and other features. The console versions will also have mod support via mod.io, but this too will be a feature to roll out later as the team continues to tweak things a bit, so keep an eye on GSC’s social media channels on when these features will roll out. "
Avaktar med Stalker.
"Later this year, the team will release a patch for Xbox Series X|S version that will bring additional graphical enhancements and other features. The console versions will also have mod support via mod.io, but this too will be a feature to roll out later as the team continues to tweak things a bit, so keep an eye on GSC’s social media channels on when these features will roll out. "
Det är nog sunt. Om det är samma studio som tidigare så brukar deras spel vara ruskigt buggiga vid release.