Ny Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes-trailer visar "allt vi behöver veta"

Robot
Ny Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes-trailer visar "allt vi behöver veta"

Från karaktärer och handling till krig och minispel.

#Eiyuden-chronicle-hundred-heroes, #Rabbit-and-bear-studios


Dag ett! Ser väldigt mysigt ut.


signatur

What Time Is ♥?

Redaktör
Ponny

Allt jag vill är att kasta mig över den här. Men åååh... vill suga på karamellen lite till release. Tror jag. Kanske.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Utan tvekan det spel jag ser fram emot mest 2024.

Medlem

Jag kommer att köpa det här så hårt att, eh... Jag vet inte vad men ändå!

Medlem

Var med och kickstartade denna, allt pekar på att det var ett bra beslut. Suikoden spelen var speciella.

Medlem

Gillar inte kamera vinklarna som de valt. Ser när man springer nedåt ser man ingenting av vad som kommer. Ser ut som sidescroller.

Skulle gillat mer ut zoomat top-down som Sea of Stars eller gamla Suikoden.


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av BeardedRobot:

Var med och kickstartade denna, allt pekar på att det var ett bra beslut. Suikoden spelen var speciella.

Backade kickstartern också, kommer få ett fysiskt exemplar och soundtracket via den. Men kommer nog att köpa digital deluxe också så man kan spela det lite tidigare och slippa vänta på spelet från varifrån det nu kommer skickas.

Medlem

Det är så mycket rosor i tråden. Jag får väl ge det ett försök.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Jag (försökte) spela Suikoden 2 första ggn på japan import men det försöket blev kortlivat, nåt år efter det blev det en US import istället med bättre resultat. Om Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes inte håller oss spelare i handen alltför mycket kan det här bli riktigt bra och kanske kan det t.o.m få mig att sluta drömma om en remake av Suikoden.

Medlem

snart är det dax.. 23 april. jag har förbokat det till ps5.. ser så jävla mycket fram mot detta spel.. älskade suikoden 2 har varvat det och hittat alla 108 gubbar

1
Skriv svar