Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Äntligen! Releasedatum och ny trailer från Star Wars Outlaws

Robot
Äntligen! Releasedatum och ny trailer från Star Wars Outlaws

Till sist får vi en ny trailer – och releasedatumet!

#star-wars-outlaws


Medlem

"Get 3 Days Early Access" Alltid kul när idioter går på att pröjsa mer för att lira tre dagar tidigare...

Medlem

Ugh verkar vara massa stealth gameplay. Om det inte är valbart hur man vill spela så är det inget för mig

Medlem

Ser ut att bli kul vet inte vad jag hade väntat mig men lite prisjägare och rymdaction går alltid ner.

Medlem

är det ubisoft som är utvecklare eller bara utgivare?

jag är försiktigt positiv, men tänker inte hype'a upp mig allt för mycket inför potentiellt ännu ett asscreed / far cry fast i star wars-kostym. ubisoft är duktiga på att bygga världar, men jag såg trailern för knappt ett par minuter sedan och har redan glömt vad karaktärerna babblade om, vilket ofta är fallet med ubisoft-dialog. för mig iaf.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Ugh verkar vara massa stealth gameplay. Om det inte är valbart hur man vill spela så är det inget för mig

Enig, vem fan sätter sig frivilligt ner för att spela ett spel och sedan tvingas till att åla runt på backen och gömma sig i skuggorna. Stealth kan vara bland det värsta som kommits på i gameplay väg sen det första spelet kom till.

Medlem
Skrivet av reaver:

"Get 3 Days Early Access" Alltid kul när idioter går på att pröjsa mer för att lira tre dagar tidigare...

Helt valfritt, vilken tur du:)

Medlem
Skrivet av quadratis:

är det ubisoft som är utvecklare eller bara utgivare?

jag är försiktigt positiv, men tänker inte hype'a upp mig allt för mycket inför potentiellt ännu ett asscreed / far cry fast i star wars-kostym. ubisoft är duktiga på att bygga världar, men jag såg trailern för knappt ett par minuter sedan och har redan glömt vad karaktärerna babblade om, vilket ofta är fallet med ubisoft-dialog. för mig iaf.

Så här står det om man inte ens klickar in sig i artikeln.

”Till sist får vi en ny trailer från det svenskutvecklade Star Wars-spelet.”

Läser man sedan några rader in i artikeln står det att Massive utvecklar spelet.

Tar kortare tid att läsa artikeln än det tog dig att skriva inlägget, kom igen.

Medlem

En bra start på hösten! Har inte riktigt nött något Star Wars sedan Jedi Survivor, så det ska bli skoj! Även om jag mycket helst svingar ljussablar.

Medlem

3 days early with Gold or Ultimate edition, which includes the base game and season pass.

Pre-order now and receive the Kessel Runner Bonus Pack including cosmetics for your speeder and The Trailblazer starship!*

Medlem

Hade varit kul att se rå gameplay, gärna en video som beskriver och visar spelets mekaniker. Jag får intrycket av att man vill dölja något här...

Eller så skaffar man ubisoft+ premium och spelar ut det inom 1 månad, då får man dessutom spela 3 dagar tidigare om man kan stå ut med eventuella barnsjukdomar i början.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Uppmuntrande att det är single player story, men.. Ugh. Varit intresserad tidigare, men tappade verkligen entusiasmen. Vet inte om det främst var 3 dagar preorder-bonusen som gav dåliga vibbar, eller om det bara kändes väldigt mycket som ett väldigt typiskt collectathon-UBI-spel och jag bara orkar inte ett j-a "standard UBI form 4A" till.

Medlem

Tror jag förbokar detta!


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Det må vara Ubisoft, men åt andra sidan är det Massive, så det bådar gott? Fast Avatar Pandora blev väl ganska tråkigt?
Önskade mig en mera mörk atmosfär, lite mera Rogue One/Andor än en än gång en "älskvärd smugglare som Han Solo".... Men, jag kommer antagligen lira detta ändå för att det är SW .... XD

Skribent
Skrivet av ulrik.borg:

Uppmuntrande att det är single player story, men.. Ugh. Varit intresserad tidigare, men tappade verkligen entusiasmen. Vet inte om det främst var 3 dagar preorder-bonusen som gav dåliga vibbar, eller om det bara kändes väldigt mycket som ett väldigt typiskt collectathon-UBI-spel och jag bara orkar inte ett j-a "standard UBI form 4A" till.

Missade jag collectathon-delen i trailern?


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

"Meh" var det jag kände, tråkigt nog.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Releasehästryttare

Fz läsare

Medlem

Ingen stress men blir troligtvis kul på en rea i framtiden

Medlem

https://store.ubisoft.com/eu/star-wars-outlaws---gold-edition...

Förboka för 3 dagar early access visst, sen kollar man, nehe det räcker inte med förboka standard utgåvan för 769kr, man måste ta Gold edition för 1199kr...

Kostar att ligga på topp och va otålig

Eller så fixar man 1 månad med Ubisoft "gamepass" tjänst för 189kr o spelar ut spelet ...

Medlem

Blir att köpa på Rea när PS5 PRO kommer

Medlem
Skrivet av Gaara:

https://store.ubisoft.com/eu/star-wars-outlaws---gold-edition...

Förboka för 3 dagar early access visst, sen kollar man, nehe det räcker inte med förboka standard utgåvan för 769kr, man måste ta Gold edition för 1199kr...

Kostar att ligga på topp och va otålig

Eller så fixar man 1 månad med Ubisoft "gamepass" tjänst för 189kr o spelar ut spelet ...

Precis detta. Kan vara intressant, får se hur mycket SBI sabbade det.


signatur

I drank what?

Medlem

Väntar på recension innan jag lägger en krona på detta spel, känner inget som lockar till hype när jag ser trailern.

Medlem

Ser lovande ut.
Älskar George Lucas Star Wars, men hatar nästan allt Disney gjort (med några få undantag)

Håller tummarna att de inte "woke"ar sönder storyn och karaktärerna i det här spelet.

Medlem

Alltid lätt att gnälla på Star Wars men... ständigt denna fanservice. Han Solo i carbonite, det cinematiska knuffandet över gallret framför Jabba... visst att ha med lite klassiska miljöer och karaktärer, men man behöver ju inte göra en karbonkopia (some pun intended) på filmgrejer.

Däremot är man svältfödd på bra Star Wars, inte minst när det kommer till att leka med blasters i stället för ljussablar. Jag vill ha ociviliserade vapen.

Om Massive tar ut svängarna på det här och gör det lite mörkare och med mer RPG-element (som Division kan vara, om man skalar bort det löjliga online/MMO-tramset med allt vad det innebär) än vad det verkar på trailern så kan det bli bra. Kraftigt skeptisk till att det kommer bli det, men hoppet finns någonstans därute.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Jag är positivt skeptisk. Litar inte riktigt på ubi.

Medlem

Tycker det ser svinnajs ut rent atmosfärmässigt. Jag hoppas verkligen att detta blir bra för då kan det bli årets spel för mig.

Medlem

Ser snajsigt ut


signatur

PC Specs: (ASUS Prime Z690-P, Intel Core-i5-12600K, Gigabyte Geforce RTX 3070,
Corsair 32GB DDR5, Corsair RM750, Windows 11 Pro)
Other machines: (Commodore 64, Commodore Amiga 500, Atari 1040STF, Sinclair Spectrum 48k) and consoles (Sega Master System, Sega Saturn, Sega Dreamcast, Nintendo NES, Nintendo Gamecube, Nintedo Switch, Sony Playstation, Sony Playstation 2, Sony Playstation 3, Microsoft XBOX, Microsoft XBOX 360)

Medlem

Ser intressant ut, skulle vara fint om det fick en Collectors edition också.

Medlem

Kanske köper om det kommer på steam, så jag kan refunda det utifall att.

Medlem

Avvaktar och ser vad det blir. Ubisoft? Ska det vara låst till deras launcher då? I så fall går det nog bort men gissar att PC porten kommer vara trasig i början för att sedan ett år senare vara den ultimata upplevelsen.

Edit:
Jämför med första trailern så ser man ju att den är uppenbart snyggare.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

12
Skriv svar