Game of Thrones-mmorpg ryktas vara under utveckling
Lite många M's eller ska det vara så många? Massive Multiplayer "M" Online?
Mega massive multiplayer online? Om det finns AAAA så kan det nog finnas mega-mmo spel? Nästa stora hype ord!
Mega massive multiplayer online? Om det finns AAAA så kan det nog finnas mega-mmo spel? Nästa stora hype ord!
Eller så kanske förbereder sig på att det inte blir så populärt. "Måttligt massivt multiplayer online".
Lite många M's eller ska det vara så många? Massive Multiplayer "M" Online?
Kanske ett Microsoft massive multiplayer
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Kanske ett Microsoft massive multiplayer
Då skulle det vara ett nytt IP och inte vara en Legacy titel och då komma till PlayStation.
Hade hellre tagit ett spel i stil med Shadow of Mordor/War. Nemesis-systemet hade kunnat bli fett då. Du slaktar en by och en bondpojke överlever för att senare dyka upp och söka hämnd. Etc.
Det och man är en av Faceless Men! så man kan döda nån, ta ansiktet endast för att du skall komma närmare ditt riktiga mål
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
Det och man är en av Faceless Men! så man kan döda nån, ta ansiktet endast för att du skall komma närmare ditt riktiga mål
Ge mig!!
Ännu en dag i paradiset.
Det bästa med GoT är ju, som många redan nämnt, världen så potentialen finns i varumärket.
Personligen gillade jag alla olika hus och deras motton, banner, specialiter osv. Om man kan välja tillhörighet och avancera "politiskt", kanske kan ens bli det som styr över alla sju kungariken?