Fragzone-fredag om drömrubriker – "HALF-LIFE 3 BEKRÄFTAT!"
Dessutom: två griniga gubbar quizzar och Finland flåsar oss i nacken. Ständigt detta Finland!
#diskutera, #fragzone-fredag, #nordiska-mästerskapen
Äntligen! Saknat efter två veckor utan! (Hur ska man överleva sommaren…)
VOD!
Vaknar och bland det första man ser är den här rubriken. Lek inte med mitt gamla gamerhjärta såhär FZ.. ._.
Okay, förlåt.
Men är ni helt dumma i huvudet?
https://i.imgur.com/uwfx9aZ.png
Blev medlem precis bara för att kommentera vilken värdelös clickbait-rubrik detta är. Kass.
Lek inte med mig så.
Vi diskuterade rubriksättningen, och tyckte att citattecken, bilden, sammanhanget och rubbens senare del skulle räcka för att visa att det är en lek. Men er feedback säger att vi bedömde det fel, så jag har rubbat om nu. Ber om ursäkt.
Vi diskuterade rubriksättningen, och tyckte att citattecken, bilden, sammanhanget och rubbens senare del skulle räcka för att visa att det är en lek. Men er feedback säger att vi bedömde det fel, så jag har rubbat om nu. Ber om ursäkt.
Äh vafan, folk får väl ha lite förnuft. Jag tyckte det var lite lustigt.
The more I practice, the luckier I get.
Haha hoppsan! Lite fel kanske, fungerar nog lite bättre som ni ändrade till nu 😅
En glad kalmarit boende på Gotland!
Tack.
Det man såg på sweclockers var ju minst sagt missvisande.
Ett citattecken, vilket ganska ofta används som ironi är ju dock ett citat.
"Ett citat är ett exakt återgivande av vad någon har sagt eller skrivit"
Kan dock hålla med om att det ser helt annorlunda ut på FZ än externa länken på swec.
Vilket för övrigt.... inte fixades i korrigeringen XD
Han blev ju medlem enbart för att kommentera så man kan väl se det som win.
Tack.
Det man såg på sweclockers var ju minst sagt missvisande.
Ett citattecken, vilket ganska ofta används som ironi är ju dock ett citat.
"Ett citat är ett exakt återgivande av vad någon har sagt eller skrivit"
Kan dock hålla med om att det ser helt annorlunda ut på FZ än externa länken på swec.
Vilket för övrigt.... inte fixades i korrigeringen XD
Fattar, tänkte inte alls på det. Sen skickas grejer till Swec automatiskt, så jag kan inte redigera det i efterhand.
Äh vafan, folk får väl ha lite förnuft. Jag tyckte det var lite lustigt.
Har du inte lärt dig att sunt förnuft inte finns längre?
Har du inte lärt dig att sunt förnuft inte finns längre?
Jajo, det är ju tyvärr ofta så idag.
Men det finns där, ibland!
The more I practice, the luckier I get.
Jag kan sätta mina pungkulor på att När dom utvecklade HalfLife 3 så blev han osams med några där på programmera avdelningen
Youuuuurrrrrr fired yourrrrrrrr fired !! There will Never be a Half Life 3 !! Call it whatever U want Number 3 is History !
nått sånt misstänker jag
Låter lite mer som bobby kotick. Han mordhota ju till å med folk.
Problemet är väl lite croppingen, som @Allexz visar - i en del sammanhang (som exempelvis sökningar, eller tabs till höger på siten) försvinner ju så väl bild som senare biten av rubriken. Men visst, vid det här laget är sannolikheten att rubriken skulle vara äkta såpass liten att det nästan går att utgå från att den aldrig skulle vara seriös.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Just den rubriken borde väl varenda gamer ta med en rejäl nypa salt innan de ens vågar tänka tanken att den stämmer
Jag hade länge "Remake av Silent Hill 2 släpps snart" som en önskerubrik, men den är ju sanning nu så jag är ganska nöjd - fram tills jag spelat det kommit iaf. Sedan får man väl önska sig ngt nytt.
Half Life 3 önskar jag mig inte ens längre. Känns som att de väntat för länge och att det omöjligt kan bli samma effekt som när del 1-2 kom.
Kände på mig att Half-Life 3 i rubrik skulle traumatisera vissa.
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080