Fragzone-fredag om drömrubriker – "HALF-LIFE 3 BEKRÄFTAT!"

Robot
Fragzone-fredag om drömrubriker – "HALF-LIFE 3 BEKRÄFTAT!"

Dessutom: två griniga gubbar quizzar och Finland flåsar oss i nacken. Ständigt detta Finland!

#diskutera, #fragzone-fredag, #nordiska-mästerskapen


Medlem

Äntligen! Saknat efter två veckor utan! (Hur ska man överleva sommaren…)


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Äntligen! Saknat efter två veckor utan! (Hur ska man överleva sommaren…)

VOD!

Medlem

det kan inte vara sant! <3

Medlem

Vafan gör inte så där

Medlem
Medlem

Notera de två " "

Medlem

Vaknar och bland det första man ser är den här rubriken. Lek inte med mitt gamla gamerhjärta såhär FZ.. ._.


signatur
Medlem
Medlem

Okay, förlåt.
Men är ni helt dumma i huvudet?

Medlem

Blev medlem precis bara för att kommentera vilken värdelös clickbait-rubrik detta är. Kass.

Medlem

Lek inte med mig så.

Redaktör
Skrivet av Allexz:

Okay, förlåt.
Men är ni helt dumma i huvudet?
https://i.imgur.com/uwfx9aZ.png

Skrivet av Mr_HardLabour:

Blev medlem precis bara för att kommentera vilken värdelös clickbait-rubrik detta är. Kass.

Skrivet av s3ng:

Lek inte med mig så.

Vi diskuterade rubriksättningen, och tyckte att citattecken, bilden, sammanhanget och rubbens senare del skulle räcka för att visa att det är en lek. Men er feedback säger att vi bedömde det fel, så jag har rubbat om nu. Ber om ursäkt.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi diskuterade rubriksättningen, och tyckte att citattecken, bilden, sammanhanget och rubbens senare del skulle räcka för att visa att det är en lek. Men er feedback säger att vi bedömde det fel, så jag har rubbat om nu. Ber om ursäkt.

Äh vafan, folk får väl ha lite förnuft. Jag tyckte det var lite lustigt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi diskuterade rubriksättningen, och tyckte att citattecken, bilden, sammanhanget och rubbens senare del skulle räcka för att visa att det är en lek. Men er feedback säger att vi bedömde det fel, så jag har rubbat om nu. Ber om ursäkt.

Haha hoppsan! Lite fel kanske, fungerar nog lite bättre som ni ändrade till nu 😅


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Har gått för lång tid för att ens bry sig om HL3 längre.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi diskuterade rubriksättningen, och tyckte att citattecken, bilden, sammanhanget och rubbens senare del skulle räcka för att visa att det är en lek. Men er feedback säger att vi bedömde det fel, så jag har rubbat om nu. Ber om ursäkt.

Tack.

Det man såg på sweclockers var ju minst sagt missvisande.
Ett citattecken, vilket ganska ofta används som ironi är ju dock ett citat.
"Ett citat är ett exakt återgivande av vad någon har sagt eller skrivit"

Kan dock hålla med om att det ser helt annorlunda ut på FZ än externa länken på swec.

Vilket för övrigt.... inte fixades i korrigeringen XD

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi diskuterade rubriksättningen, och tyckte att citattecken, bilden, sammanhanget och rubbens senare del skulle räcka för att visa att det är en lek. Men er feedback säger att vi bedömde det fel, så jag har rubbat om nu. Ber om ursäkt.

Han blev ju medlem enbart för att kommentera så man kan väl se det som win.

Redaktör
Skrivet av Allexz:

Tack.

Det man såg på sweclockers var ju minst sagt missvisande.
Ett citattecken, vilket ganska ofta används som ironi är ju dock ett citat.
"Ett citat är ett exakt återgivande av vad någon har sagt eller skrivit"

Kan dock hålla med om att det ser helt annorlunda ut på FZ än externa länken på swec.

Vilket för övrigt.... inte fixades i korrigeringen XD

Fattar, tänkte inte alls på det. Sen skickas grejer till Swec automatiskt, så jag kan inte redigera det i efterhand.


signatur
Medlem

Drömrubrik: "Vi har spelat Superman och det var riktigt bra!"

Medlem
Skrivet av Fezk:

Äh vafan, folk får väl ha lite förnuft. Jag tyckte det var lite lustigt.

Har du inte lärt dig att sunt förnuft inte finns längre?


signatur
Medlem

Jag kan sätta mina pungkulor på att När dom utvecklade HalfLife 3 så blev han osams med några där på programmera avdelningen
Youuuuurrrrrr fired yourrrrrrrr fired !! There will Never be a Half Life 3 !! Call it whatever U want Number 3 is History !
nått sånt misstänker jag

Medlem
Skrivet av Allexz:

Tack.

Det man såg på sweclockers var ju minst sagt missvisande.
Ett citattecken, vilket ganska ofta används som ironi är ju dock ett citat.
"Ett citat är ett exakt återgivande av vad någon har sagt eller skrivit"

Kan dock hålla med om att det ser helt annorlunda ut på FZ än externa länken på swec.

Vilket för övrigt.... inte fixades i korrigeringen XD

XD

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Har du inte lärt dig att sunt förnuft inte finns längre?

Jajo, det är ju tyvärr ofta så idag.

Men det finns där, ibland!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

clickbait, här? seriöst?


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av MusseÖL:

Jag kan sätta mina pungkulor på att När dom utvecklade HalfLife 3 så blev han osams med några där på programmera avdelningen
Youuuuurrrrrr fired yourrrrrrrr fired !! There will Never be a Half Life 3 !! Call it whatever U want Number 3 is History !
nått sånt misstänker jag

Låter lite mer som bobby kotick. Han mordhota ju till å med folk.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi diskuterade rubriksättningen, och tyckte att citattecken, bilden, sammanhanget och rubbens senare del skulle räcka för att visa att det är en lek. Men er feedback säger att vi bedömde det fel, så jag har rubbat om nu. Ber om ursäkt.

Problemet är väl lite croppingen, som @Allexz visar - i en del sammanhang (som exempelvis sökningar, eller tabs till höger på siten) försvinner ju så väl bild som senare biten av rubriken. Men visst, vid det här laget är sannolikheten att rubriken skulle vara äkta såpass liten att det nästan går att utgå från att den aldrig skulle vara seriös.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Känns ju lite lurigt med rubriken men å andra sidan så vet vi väl alla att Half-Life 3 aldrig kommer att bli comfirmed


signatur
Medlem

Just den rubriken borde väl varenda gamer ta med en rejäl nypa salt innan de ens vågar tänka tanken att den stämmer

Jag hade länge "Remake av Silent Hill 2 släpps snart" som en önskerubrik, men den är ju sanning nu så jag är ganska nöjd - fram tills jag spelat det kommit iaf. Sedan får man väl önska sig ngt nytt.

Half Life 3 önskar jag mig inte ens längre. Känns som att de väntat för länge och att det omöjligt kan bli samma effekt som när del 1-2 kom.

Medlem

Kände på mig att Half-Life 3 i rubrik skulle traumatisera vissa.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Min SweClockers Profil

1
Skriv svar