Frostpunk 2 har försenats till september

Robot
Frostpunk 2 har försenats till september

På grund av feedback från betatestare.

#11-bit-studios, #Frostpunk-2

Medlem

Klokt, är väl som det gamla citatet, måste varit Platon eller någon som sagt det - ”Ett försenat spel kan fortfarande vara bra, ett ofärdigt spel som släpps för tidigt får dåligt rykte och kanske aldrig återhämtar sig”

Försökte ge mig på ettan men fastnade aldrig riktigt tyvärr, det verkar onekligen populärt!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Klokt, är väl som det gamla citatet, måste varit Platon eller någon som sagt det - ”Ett försenat spel kan fortfarande vara bra, ett ofärdigt spel som släpps för tidigt får dåligt rykte och kanske aldrig återhämtar sig”

😂👍🏽

Medlem

Härligt!

Uppskattar att en del studios faktiskt lyssnar, vissa studios bara krämar ut vad dom har ( kanske påtryckningar ) finns ju fullt med spel genom åren som släpptes för tidigt på grund av påtryckni gar från ägare.

Redaktör
Ponny

Klokt, men hade uppskattat det under årets kanske varmaste tid. Jag finner ändå någon lockelse i att spela snöiga spel när det är 30 grader-ish utomhus (och tvärtom).

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Mycket bra gjort. 11 bit studios fortsätter att vara en av mina favoritutvecklare.

Medlem

Sett fram som fan emot tvaany, men bättre att spelet blir bra när det väl släpps.
Tycker det verkar intressant att det ändrat spelmekaniken så pass mycket så hoppas att det fortfarande känns lika nytt som första

1
Skriv svar