Jajamän, Indiana Jones kommer till PS5

Robot
Jajamän, Indiana Jones kommer till PS5

Nästa år. Och till pc och Xbox Series i december.

#indiana-jones, #the-great-circle

Medlem

Tack för den glada nyheten! Tycker spelet ser roligt ut. Man blir aldrig trött på Indiana Jones! Om de nu lever upp till den gamla känslan, humorn...

Medlem

Det kan bli riktigt bra men det är någonting som skaver lite varje gång det visas.

Det är svårt att riktigt sätta fingret på vad som är fel men det känns möjligen som att karaktärer rör sig aningen konstigt eller att ansiktsanimationer är lite "off" eller något.

Medlem

Det kan möjligen bli ett köp till ps5, är inte helt övertygad än men gillar Indiana Jones.

Medlem

Ser kul ut så inväntar nog PS5-utgåvan! Kul att det bekräftades. Var först nervös att det inte skulle ske då de inte nämnde PS5 med datumen men så blev det lite "one more thing" situation och bam!

Medlem

Hade nog föredragit tredjeperson, men vi får se hur det blir. Lär testa när det kommer till game pass.

Medlem

Ser man fram emot.

Medlem

Striderna ser otroligt styltiga ut, hoppas utforskandet tar upp större delen av spelet.

Medlem

I princip alla Indiana Jones-spel som kommit ur de senaste 40 åren har verkligen varit ren dynga.
Undantaget är Greatest adventure till Snes, som är ganska hyggligt.
Återstår att se hur detta blir. Men överlag blir jag alltid glad när det kommer nya spel baserade på kända licenser.

Medlem
Skrivet av Tryffel5:

I princip alla Indiana Jones-spel som kommit ur de senaste 40 åren har verkligen varit ren dynga.
Undantaget är Greatest adventure till Snes, som är ganska hyggligt.
Återstår att se hur detta blir. Men överlag blir jag alltid glad när det kommer nya spel baserade på kända licenser.

Eh, va? Peka och klicka-spelen anses ju vara mästerverk, och The Infernal Machine har definitivt sina fans.

Medlem

Hade velat ha 3e person perspektiv.

Nån som vet PC specs på utgåvan...?.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Medlem

Så Early Access alltså till Xbox.

Medlem

Trevlig nyhet! Jag är lite skeptisk till förstapersonsperspektivet, men i övrigt ser spelet riktigt trevligt ut.

Medlem

Lagom till julledigheten med.. blir att spela på gamepass.

Medlem

Ser coolt ut så kommer absolut att testa.

Medlem
Skrivet av Margy:

Det kan bli riktigt bra men det är någonting som skaver lite varje gång det visas.

Det är svårt att riktigt sätta fingret på vad som är fel men det känns möjligen som att karaktärer rör sig aningen konstigt eller att ansiktsanimationer är lite "off" eller något.

Ser så stelt ut. Varför använda motion capture om det ändå blir sådär skit.

signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag håller med. Spelet känns väldigt last-gen.

Gen
Medlem

Ser riktigt kul ut men samtidigt lite märkligt som flera andra påpekat.

Medlem

Tack! Det blir day-one för PS5

Medlem

Hoppas hellre att nya elder scrolls kommer till ps5

Medlem

Ser fortfarande ganska "stelt" ut.
Tror t.o.m. att 20 år gamla Chronicles of Riddick Escape from Butcher Bay upplevs mer smooth än det här Indy-spelet.

Dom måste verkligen jobba mer på hur kameran rör sig i samband med animationerna.
Tycker också att det är något som ser märkligt ut med karaktärernas ansikten (främst ögonen).

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Så Early Access alltså till Xbox.

Ser ingen anledning att köpa xbox längre då spelen kommer till Ps 5 ändå. Först Sea of thiefs, sen Indiana, längre fram kommer Starfield o vem vet kanske Forza horizon 5 ? Microsoft har tappat det helt o hållet. Njut du av GP , jag har råd iaf att köpa spel för nypris

Medlem

Ok, då väntar jag nog på PS5-utgåvan. Då slipper jag rensa alla uppdateringar till MSFS på min Series S. 🙂

Medlem

Hoppas de kommer göra bra dualsense stöd.
För nyttjar de den handkontrollen till fullo blir det lätt att spela ps5 versionen, såvida den inte mot all förmodan är rent skräp men har jag svårt och se att den skulle bli.

signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Nån som vet PC specs på utgåvan...?.

Undrar samma sak. De har släppt minimumkraven på Steam men man vill ju gärna ha de rekommenderade. Kommer väl när vi börjar närma oss release.

Medlem
Skrivet av Vampir:

Hoppas hellre att nya elder scrolls kommer till ps5

När det väl släpps om 20 år behöver du nog bara vänta ett extra (om ens det) för att kunna spela på Playstation... 10?

1
Skriv svar