Songs of Conquest-utvecklarna snackar DLC och undrar vad det får kosta
Ju billigare desto bättre.
Dolt resultat så gissar att dyraste alternativet vinner med 99% av rösterna.
Det tvekar jag starkt på. Då hade de inte behövt lägga till meddelanden som man kan skriva till utvecklarna tillsammans med sin röst. Jag röstade själv på 6 dollar, med motiveringen att de då kan köra bundle-rea som landar under 10 dollar som är en mindre rea, och om de vill köra en stor rea så har de den möjligheten också. Under 10 dollar, även om det är 6 dollar per enhet, känns bättre i magen än 10 dollar och rea till 8 dollar. It's a clean number så att säga. Sen kan de sänka den till lägre om de känner för det. Det är alltsåf för bundles då de tänker släppa fler DLC:n i framtiden.
8 dollar hade varit i grövsta laget också, innehållet är inte så markant så jag hade i alla fall inte velat betala det. 5 dollar känns som en drömsiffra, 6 dollar känns lagom och smidigt för utvecklarna.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Det tvekar jag starkt på. Då hade de inte behövt lägga till meddelanden som man kan skriva till utvecklarna tillsammans med sin röst. Jag röstade själv på 6 dollar, med motiveringen att de då kan köra bundle-rea som landar under 10 dollar som är en mindre rea, och om de vill köra en stor rea så har de den möjligheten också. Under 10 dollar, även om det är 6 dollar per enhet, känns bättre i magen än 10 dollar och rea till 8 dollar. It's a clean number så att säga. Sen kan de sänka den till lägre om de känner för det. Det är alltsåf för bundles då de tänker släppa fler DLC:n i framtiden.
8 dollar hade varit i grövsta laget också, innehållet är inte så markant så jag hade i alla fall inte velat betala det. 5 dollar känns som en drömsiffra, 6 dollar känns lagom och smidigt för utvecklarna.
Men eftersom de satt 5 som lägsta innebär det att de fortfarande går plus på det.
Lorem ipsum dolor sit amet
Har pratats om en konsolversion till hösten, något nytt om denna?
Tänkte också på detta. Önskar detta till PS5:an.
Har pratats om en konsolversion till hösten, något nytt om denna?
Nej, inget nytt än utöver vad de sa vid 1.0 releasen.
We are proud to finally reveal that we are working on console versions. In fact, the game is already up and running, performing beautifully on both PlayStation 5 and Xbox Series X|S.
We're collaborating once again with the fantastic team at Bitwave, who previously assisted us with the Steam Deck version. We haven’t set a release date for the console versions, but this fall is looking very likely. Additionally, we plan to follow up with a Switch version as well!

Om det är ett "clean number" eller inte kvittar för större delen av världen. Steam har stöd för 38 olika valutor och det konverteras automatiskt mellan dem.
För mig är det viktigare att priset reflekterar innehållet, och den här DLCn verkar inte ha särskilt mycket. Därför röstade jag på det lägsta.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Om det är ett "clean number" eller inte kvittar för större delen av världen. Steam har stöd för 38 olika valutor och det konverteras automatiskt mellan dem.
För mig är det viktigare att priset reflekterar innehållet, och den här DLCn verkar inte ha särskilt mycket. Därför röstade jag på det lägsta.
Förstår dig. Sen att "clean number" kvittar är ju bara fel. Det ser du ju konstanta bevis på i all typ av prissättning.
För mig är DLC:t värt 6 dollar också, det är inte värt 7 dollar eller mer. Det lägsta känns som en ganska vanlig prissättning, det varierar ju också på hur mycket det kostar att producera gentemot vad du tror folk kommer köpa. De håller ju även på med en massa gratisuppdateringar. 6 dollar känns bra för mig.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3