Playstation Plus-spelen för december har avtäckts

Robot
Playstation Plus-spelen för december har avtäckts

Och de går inte av för hackor.

#Playstation-plus

Fasiken, fick precis hem Aliens på skiva från Spelbutiken. Då får den stå i hyllan med plasten kvar.

signatur

ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ

Redaktör
Ponny

Kan vi tala om att Sly 2 och 3 dessutom släpps!? Ja? JA!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Om någon mot all förmodan har missat att spela It Takes Two, så finns det inga ursäkter längre.
Ett av få spel som faktiskt överraskat positivt genom hela genomspelningen.
Men, jag kommer vara evigt ärrad av vad jag var tvungen att göra med med Cutie (elefanten)...

Dessutom BF erbjudande på de olika abonnemangen, så ingen ursäkt att man inte har PS plus heller!

Medlem

Wow vilken månad! Grattis till alla er som ännu inte lirat igenom It Takes Two.

Medlem

Tänker inte spela It Takes Two(never more). Men det känns som att spelet har kommit till ps+ flera gånger redan......

Skrivet av Alienshade:

Tänker inte spela It Takes Two(never more). Men det känns som att spelet har kommit till ps+ flera gånger redan......

Detta är inte på Extra eller Premium utan för Essential och således läggs spelet till din spelkatalog och kommer inte tas bort.

signatur

ₜₒₒ ₘᵤcₕ bᵤₜ ₙₑᵥₑᵣ ₑₙₒᵤgₕ

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Som ovan nämner så är detta deras månatliga spel som de "ger" till dig, oavsett om du har Essential, Extra eller Premium. Förvirra inte Månadens Spel med deras Samlingar/Spelkatalog som du ENBART får tillgång till med Extra och Premium. Spel ur det sistnämnda kan alltid försvinna, men Månadens Spel har du ALLTID tillgång till, så länge du har någon form av ett PS Plus-abonnemang aktivt. Och så länge du claimar spelen dvs.

Medlem

Har varit så nära på att köpa Aliens flera gånger, bl.a nu under rean men det har alltid kommit nåt annat ivägen! Skönt att ha tur nångång😅

Medlem

Kan man spela it takes two coop online?

Medlem

Jag började närma mig köp-knappen på Aliens nu när det var halva priset men nu blev det ju billigare än så.

1
Skriv svar