Amazons Secret Level-serie får en andra säsong
Ja? Avsnittet var 100% riktat mot detta spel, inte mot Pac Man
Ja som är en take på pac man. Varför försöker du ens förneka att det har kopplingar till pac man när avsnittet också heter ”PAC-MAN: Circle”.
❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!
Jag tycker Secret Level var en usel antologi. Har dock bara sett Dungeons & Dragons och Warhammer 40k eftersom jag tycker väldigt mycket om de världarna men blev så besviken att jag nog inte kommer se mer. Kanske kollar in PacMan och MegaMan. Avsnitten är alldeles för korta för att nån vettig story ska kunna byggas upp, eller så är det manusförfattaren som inte vet hur 20 minuter ska utnyttjas på ett bra sätt. Många avsnitt i Love Death and Robots funkade ju fint trots att de var korta.
Men de jag sett i Secret Level var röriga och oengagerande. Jag brydde mig inte alls om vad som hände karaktärerna. Har ingen pepp för en säsong 2.
Ja som är en take på pac man. Varför försöker du ens förneka att det har kopplingar till pac man när avsnittet också heter ”PAC-MAN: Circle”.
Nä, kopplingen till pac man är för minimal.
Jag anser att jag har rätt och du anser motsatsen, det är okey.
Jag tror nog att mkt för säsong två utav Secret level kommer mer att vara moderna eller uppkommande spel....men jag skulle
väldigt gärna se en hel del sköna klassiker få stå i rampljuset igen ^^.
Mina två största favoriter var solklart W40K och armored core. Även Honor of Kings var överraskande bra- har ingen aning alls om spelet- men väldigt välgjort tycker jag ialf ^^.
Doom.
C&C Red alert.
Deep rock galactic.
Helldivers 2.
Legacy of Kain & Soul Reaver.
Spyro the dragon.
Crash Bandicoot.
Titanfall.
Elden Ring.
Frostpunk.
Marathon. (De gamla klassikerna)
Dino crisis.