Randy Pitchford: "Jag vill inte kalla Borderlands 4 för open world"

Robot
Randy Pitchford: "Jag vill inte kalla Borderlands 4 för open world"

Men ser du den där månen? Du kan ta dig till den månen.

#Borderlands-4, #Gearbox

Medlem

"Men ser du den där månen? Du kan ta dig till den månen."

Yeah, but how'd it get there? Who put the moon there?

signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

kan dom inte sparka Randy, usch så äcklig person

Medlem

Hoppas bovarna inte är influencers denna gång. Det var smärtsam humor i vissa partier, men det motiverade ju att dräpa dom iallafall!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

När ska han förstå att när han uttalar sig så kommer det med "bagage"

Medlem
Skrivet av floke:

"Men ser du den där månen? Du kan ta dig till den månen."

Yeah, but how'd it get there? Who put the moon there?

https://youtu.be/eCswH3UjrGI?feature=shared

"Allt jag inte förstår är ett bevis på att Gud finns"

- Fox news educational segment...priceless!

Medlem

Håller med, äckel gubbe. Ge oss ett avslut på brothers in arms och en hel remake på hela serien som plåster på såren

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

kan dom inte sparka Randy, usch så äcklig person

Skrivet av laban005:

När ska han förstå att när han uttalar sig så kommer det med "bagage"

För en ej insatt. Vad har han gjort som är så illa?

Medlem

Så det är Open World, men Randy gillar inte ordet och då är det inte Open World längre. Glasklart.

signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av jawik:

Släppt flera mediokra spel

Medlem
Skrivet av jawik:

Ljuger, spridit skit på sociala medier (bl a ett klipp på en krabba som attackerar en kattunge), blir arg och defensiv vid kritik, kan inte få nog av sig själv, USB-minne med "barely legal"-porr, efter anklagelser om misshandel så fick röstskådisen för Claptrap sparken innan BL3 (Troy Baker försvann väl också som röstskådis av nån anledning), han och Gearbox outsourcade Duke Nukem och Alien för att (antagligen) spara pengar till Borderlands 2, släppte sedan riktiga haverier och oklara spel av det de fick tillbaka.

Jag tror han möjligen är psykopat och/eller narcissist.

Medlem
Skrivet av laban005:

Ljuger, spridit skit på sociala medier (bl a ett klipp på en krabba som attackerar en kattunge), blir arg och defensiv vid kritik, kan inte få nog av sig själv, USB-minne med "barely legal"-porr, efter anklagelser om misshandel så fick röstskådisen för Claptrap sparken innan BL3 (Troy Baker försvann väl också som röstskådis av nån anledning), han och Gearbox outsourcade Duke Nukem och Alien för att (antagligen) spara pengar till Borderlands 2, släppte sedan riktiga haverier och oklara spel av det de fick tillbaka.

Om Gearbox skulle släppa en regelrätt, påkostad uppföljare till Duke Nukem så skulle jag nästan förlåta honom.

Medlem

De har inte hänt nånting nytt av värde med denna serie sedan första spelet. Är folk verkligen intresserade av att spela detta?

signatur

"There will be another time"

Medlem

BL3 och Wonderlands har buggar som aldrig fixats. Båda spelen lanserades med skills i skillträden som inte fungerade ordentligt. De kan ta månader på sig att fixa sånt som rapporteras på dag 1, och det är inte ens säkert att de fixar det ö.h.t.

Endgame i båda spelen var skit. Balanseringen klasser emellan var skit. Storyn i spelen har varit skit efter BL2.

Dessutom lurades de med att Wonderlands skulle ha "random dungeons." Underbart, tänkte man, men när man kom till endgame och skulle köra dom så visade det sig att de med "random dungeons" menade typ 10 skitsmå förgjorda kartor som den slumpade mellan.

De tog över 1000 spänn för Wonderlands med Season Pass. Sedan släppte de tre eller fyra DLC som hade typ 20 minuter content. När folk redan betalat så var det ju skitsamma vad de lanserade, liksom.

Nä, Pitchford kan dra åt h-lvete. Om jag köper spelet så blir det när alla DLC finns ute och det är på 80% rabatt.

Efter BL1 och BL2 så var jag ett otroligt stort Borderlands-fan. Jag lovordade spelen för hur fantastiska de var. Sedan har de gång på gång missbrukat folks förtroende och bara lanserat sämre och sämre produkter eftersom de lever på ett gammalt varumärke.

Inaktiv

Låter som att Borderlands 4 kanske kan bli ett intressant spel trots allt. Inte spelat tidigare delar men kommer att hålla ett öga på det här 👍

Medlem
Skrivet av laban005:

Oj vilken hemsk människa! Cry me a river.

Låter som en tolvåring som är ledsen i ögat för hans spelserie har blivit sämre än önskat. En klassisk "review bombare" låter det som.

Vi ser detta varje dag i spelvärlden.

signatur

Skeptiker som rannsakar det folk accepterar

Medlem
Skrivet av Mr_Qi:

Oj vilken hemsk människa! Cry me a river.

Låter som en tolvåring som är ledsen i ögat för hans spelserie har blivit sämre än önskat. En klassisk "review bombare" låter det som.

Vi ser detta varje dag i spelvärlden.

Haha va!? Han verkar va en oskön person och jag svarade med lite exempel på frågan, spelar BL och tycker de blivit sämre men knappast så det gör mig sömnlös om nätterna 🤣

1
Skriv svar