Kingdom Come: Deliverance 2 har sålts i över 1 miljon ex
oj! Det är nästan som att om man gör ett bra spel så har man bra försäljning! #superförvånad
Min fråga är om vi kanske är trötta på monster och zombies? Här visar man upp ett spel som får full pott i betyg men utan några onaturligheter. I exempelvis the long dark finns inte heller några monster eller zombies men ändå tycker jag det nästan är mer spännande då jag istället börjat inbilla mig och fantasin får mer spelrum.
Låt oss få fantisera mera säger jag.
oj! Det är nästan som att om man gör ett bra spel så har man bra försäljning! #superförvånad
Det stämmer dock inte. Finns bra spel som säljer lite och det finns sämre spel som säljer mycket.
Det stämmer dock inte. Finns bra spel som säljer lite och det finns sämre spel som säljer mycket.
Snack! Alla vet att Flappybird var GOTY every year!
Låter som fake news, EA sa ju precis att singelplayer spel inte funkar?!
Fast EA har inte fel. Detaljen om att det är deras single player spel som inte funkar missades.
Spelar runt 10 timmar, mest lallat runt, plockat blommor hittat bra early gear, samt något side quest. Mycket, mycket bra. Tycker dock striderna är svårare. Men blir väl lättare sen😁
Det blir lättare när du får combos, kan rekommendera uppsöka Tomcat tidigt
Spela spel är kul ibland.
Spelar runt 10 timmar, mest lallat runt, plockat blommor hittat bra early gear, samt något side quest. Mycket, mycket bra. Tycker dock striderna är svårare. Men blir väl lättare sen😁
Att "lalla runt" i riktigt bra rollspel är fasen något av det bästa som finns.
En Bamseponny av folket
Har fortfarande inte gjort klart "main questline" i Skyrim, efter ca 1500 timmar! 😅
Det blir lättare när du får combos, kan rekommendera uppsöka Tomcat tidigt
Yes gjort båda hans quest. Har inte varit så mycket i fight dock. När det blir flera emot en så blir det jobbigt såhär tidigt. Men bara kämpa.
Ja, jag älskar det verkligen. Visserligen inte spelat så mycket, men jag gillar verkligen valmöjligheterna redan såhär tidigt. Stort kliv emot 1:an som ändå var bra på det.
Striderna blir stressande för man vet att döden har en del betydelse i att det kan vara ett tag sen man sparade. Stressen gör att man gör misstag och då dör man. Så när jag stöter på "oväntade" strider pausar jag spelet en minut så jag kan ta ett djupt andetag och fokuesera. Bara detta har hjälpt mig rätt mycket.
"Writer and Fighter"
Oerhört bra spel.
Däremot det absolut sämsta, mest värdelösa, svårhanterade IDIOT system de implementerat till lockpicking.
Vilket var den absolut mest kritiserade punkten typ i ettan.
Vad fan är deras grej där.
I övrigt är spelet för svårt i början. Jag dör tamejfan varje encounter jag har xD
Jag är inget pro dock men nog fan slaktade man det mesta i ettan.
//
Rage-spelande gubbe på eftermiddagsrasten
Striderna blir stressande för man vet att döden har en del betydelse i att det kan vara ett tag sen man sparade. Stressen gör att man gör misstag och då dör man. Så när jag stöter på "oväntade" strider pausar jag spelet en minut så jag kan ta ett djupt andetag och fokuesera. Bara detta har hjälpt mig rätt mycket.
Haha ja det har du ju helt rätt i. Har dock hittat Belladona och Nettle nu så jag har börjat crafta schnapps. Gör allt mycket lättare känner jag
Yes gjort båda hans quest. Har inte varit så mycket i fight dock. När det blir flera emot en så blir det jobbigt såhär tidigt. Men bara kämpa.
Ja, jag älskar det verkligen. Visserligen inte spelat så mycket, men jag gillar verkligen valmöjligheterna redan såhär tidigt. Stort kliv emot 1:an som ändå var bra på det.
Oja, spelade inte första men man lär sig ju som med alla spel, tycker det är kul med svårighet graden man märker när det släpper
Spela spel är kul ibland.