Humankind och Beyond Blue är gratis hos Epic

Robot
Humankind och Beyond Blue är gratis hos Epic

Fridfullt dykspel och Civilization-utmanare.

#Beyond-blue, #Epic, #Humankind, #nyhetstips

Medlem

Nice! Har tänkt testa Humankind sedan det släpptes men aldrig fått tummen ur. Nu kan jag åtminstone lägga det i backlogen så att jag får en ursäkt mindre

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Nice!!!

Tack, ska absolut lira detta

Medlem

Beyond Blue är andra gången det är gratis nu.

signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Snacka om att SEGA skickar strids kängan mot Firaxis! Ger ut Humankind gratis veckan innan (samma vecka, beroende på om du köpte förtur) som Civ 7 släpps. Speciellt när Civ 7 har mixade user reviews (visserligen har Humankind det också) och jag har sett lite grann att Civ 7 ibland jämförs med just Humankind, gameplay mässigt. Undrar om SEGAs strategi att ta spelare från Firaxis fungerar (gissar på vad deras strategi är).

Skribent

Humankind har sina brister, men jag tycker om det. Absolut värt att testa gratis.

Medlem

Humankind är rogivande, har spelat det en hel del med sambon.

Gnällkuk
Skrivet av Nomman:

Nice! Har tänkt testa Humankind sedan det släpptes men aldrig fått tummen ur. Nu kan jag åtminstone lägga det i backlogen så att jag får en ursäkt mindre

Och här har vi mig, som köpte in mig under EA. Startade det och kände att jag var alldeles för trött och borde starta det någon helg när man har tid. Har självklart aldrig startat spelet sedan dess.

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skrivet av ErixonKR:

Snacka om att SEGA skickar strids kängan mot Firaxis! Ger ut Humankind gratis veckan innan (samma vecka, beroende på om du köpte förtur) som Civ 7 släpps. Speciellt när Civ 7 har mixade user reviews (visserligen har Humankind det också) och jag har sett lite grann att Civ 7 ibland jämförs med just Humankind, gameplay mässigt. Undrar om SEGAs strategi att ta spelare från Firaxis fungerar (gissar på vad deras strategi är).

Gratis är det ju egentligen inte. EPIC har fått punga ut med mycket stålar.

signatur
1
Skriv svar