Möt Saros, Returnal-skaparens nästa där du blir starkare efter varje död

Robot
Möt Saros, Returnal-skaparens nästa där du blir starkare efter varje död
Medlem

riktigt hyped. Returnal är svin bra

Medlem

Jag hade skitkul med Returnal, även om jag tyckte att ser var aningen för lätt överlag när man kom över inlärningkurvan, så det här ser jag verkligen fram emot.

Det lär ju inte dyka upp på PC förrän 2027, men då blir det åka av

Det här och Hell is Us var det bästa ikväll imo.

signatur

H-How can she slap, kupo!?

Releasehästryttare

Värdelös trailer.

Ge oss gameplay!

Medlem

Returnal är det bästa roguelike jag har spelat. Utan tvekan. Jag har bara extremt höga förväntningar på detta.

Medlem

Ser ut som exakt samma spel som returnal av det lilla man fick se?
Trodde de skulle testa något nytt

Medlem
Skrivet av Devan:

Värdelös trailer.

Ge oss gameplay!

Håller med, enormt intetsägande. Kan vara ett kortspel. Kan vara en 2-d plattformare.

signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av lolipopapa1:

riktigt hyped. Returnal är svin bra

Agreed. Fast inte över trailern.

Skrivet av Devan:

Värdelös trailer.

Ge oss gameplay!

This!

Housemarque har enbart gjort bra spel och Resogun gjorde att jag köpte Playstation 4 day one, spelade Resogun i fem timmar innan Playstation 4 fick RLOD och stendog. Trauma. Jag fick vänta ända till januari innan jag fick en ny maskin. Fan vad Playstation 4 i övrigt var allt som Playstation 5 inte är eller klarar av att vara.

Saros:
En sur arg generisk man vaknar upp på en strand, i Gears of War utrustning med Outriders aktig karaktärsdesign under en döende sol, redo att döda monster Callisto Protocol style, i den Döda Rymden kan ingen höra dig skrika, så du blir starkare och smartare för varje död, Tom Cruise movie style.

Housemarque innebär hype, trots ett cineastiskt filmklipp med generisk design.

Medlem

Så spelet där du tar självmord tusen gånger för att sedan spränga allt i din väg. 😁
Nä men låter spännande, de har säkert tänkt igenom funktionen.

Medlem

Så man levlar upp när man har dött ?

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Jag älskade Returnal och har det som ett topp tio spel någonsin. Så mina förväntningar är höga!

Medlem

Jag undrar om man "börjar om" när man dör som i Returnal?

Inslaget med en solförmörkelse gör att jag kan tänka mig att man likt Outer Wilds kanske har en viss tid på sig för varje "run".

Medlem

Eftersom jag tycker spel är svårt kommer jag börja med att dö 100 gånger för att vara på den säkra sidan.

1
Skriv svar