Filmrebooten av Resident Evil släpps redan nästa år

Robot
Filmrebooten av Resident Evil släpps redan nästa år

Projektet har även plockats upp av Sony.

#Capcom, #Resident-Evil, #Sony

Medlem

Äntligen så gör nån Resident Evil som det ska vara. På riktigt.

Medlem

Borde vara 100% skräck.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Borde vara 100% skräck.

Och uppdaterat för den moderna publiken. AI, woke, PK. Längre, med utökad story och nya karaktärer. Wesker är en kvinna och heter Lesley. Minst 5 Tyrants. En kan flyga. En talar 7 olika språk och är snäll. Pyramid Head dyker upp också.
Knivskarp hd så att känslan går förlorad.
Mer av allt.

Mer.

Inaktiv

Första rullen med Milla Jovovich var ändå helt ok sen blev det skit av allt. Hoppas dom gör något bra av det här men har 0 förväntningar.

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Och uppdaterat för den moderna publiken. AI, woke, PK. Längre, med utökad story och nya karaktärer. Wesker är en kvinna och heter Lesley. Minst 5 Tyrants. En kan flyga. En talar 7 olika språk och är snäll. Pyramid Head dyker upp också.
Knivskarp hd så att känslan går förlorad.
Mer av allt.

Mer.

Senaste filmen var ju redan extremt woke med massvis med race swappade karaktärer men det kan ju alltid bli värre antar jag

Medlem
Skrivet av Cane:

Senaste filmen var ju redan extremt woke med massvis med race swappade karaktärer men det kan ju alltid bli värre antar jag

Det kommer bli bättre nu. Det blir alltid det när man gör nyversion. Originalspelet är för avskalat. För lite som händer. Remaken hade mer.
När man gjorde film på spelet så tyckte man att storyn var kass, så man gjorde den bättre.
Samma med Silent Hill-filmen.

Medlem

Jag är väl en av få som gillar de gamla filmerna, ser gärna fler

Medlem
Skrivet av anon_329346:

Första rullen med Milla Jovovich var ändå helt ok sen blev det skit av allt. Hoppas dom gör något bra av det här men har 0 förväntningar.

Ja, Resident Evil-filmen och Silent Hill-filmen var ok. Men spelen som de baserades på är fantastiska. Så spel kanske är bäst som spel?

Medlem

Mmm kanske blir en stunds underhållning 😁

1
Skriv svar