Efter 20 år av God of War jobbar Sony Santa Monica på nåt nytt

Robot
Efter 20 år av God of War jobbar Sony Santa Monica på nåt nytt
Inaktiv

Ett nytt God of War spel vore nice 🔥

Medlem

De nya GoW spelen är underbara. Men jag lobbar alltid för nytänk, så jag hoppas på ett nytt IP.

Medlem

Gissar på en öppen spelvärld i Sony-stil, typ Horizon, Days Gone eller Ghost of Tsushima. Och i så fall så är väl frågan mest vad det är för sorts värld spelet utspelar sig i, hoppas på något cyberpunkigt.

Medlem

Jag känner väl att GoW är såpass starkt varumärke att jag gärna sett spinoffs med andra karaktärer i fokus. Dvs bara bygga vidare på spelvärlden. Nytt behöver ju inte betyda bättre, och allt man kommer höra är att man jämför med GoW

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Gissar på en öppen spelvärld i Sony-stil, typ Horizon, Days Gone eller Ghost of Tsushima. Och i så fall så är väl frågan mest vad det är för sorts värld spelet utspelar sig i, hoppas på något cyberpunkigt.

Gärna det! Hoppas bara inte på något live service trams.

Medlem

Dom borde fortsätta med GOW. Skulle vilja slakta indiska gudarna eller de egyptiska, men gör spelen hälften så långa så slipper man det allt det långtråkiga som finns i ragnarök.

Inaktiv

Dags för god of war vr
Har inte spelat ragnarök än, väntar på PC version

Medlem

God of peace. Man är Amor och skjuter pilar på alla gudar så de blir pilska och börjar nuppa och då får man poäng.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

This!

Medlem

Guts of War?

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Hoppas på ett Live-Service spel med massor av lootlådor. Mums (not!).

signatur
Medlem

Vill se en bloodborne like för jag tyckte om stridssystemet i God of War 2018 men det kändes lite tungt tycker jag

Medlem

Förväntansfull. Kratos förtjänar vila.

1
Skriv svar