70- och 80-talet figurerar i aprils Playstation Plus-vända
Har haft Robocop på önskelistan, så det välkomnar jag.
Spelet är riktigt bra så bara att kötta (bokstavligen!) MEN jag kände stundtals att det flöt dåligt på PS5 PRO. Kan vara min gamla TV innan jag bytte, men det fick flyten att kännas "oflytigt". Dock så blir det nog att damma av det igen när DLC kommer!
Samma här. Varit nära köp ett flertal gånger senaste tiden. Tänkte vänta tills expansionen släpps och köpa båda ihop, men nu behöver jag inte det
Robocop har stått på wishlist ett bra tag, var extremt nära o shoppa det på steams spring sale.
Blir att rensa upp gatorna i Detroit & ta ner OCP i påsk
The Toys: PC I7 14700K - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini
Samma här, det ser intressant ut så välkommet att "få" det såhär
Typiskt. Jag köpte Robocop på rea för några veckor sen men har inte spelat det än. Skulle ha väntat.
Tråkigt att höra. Skulle själv köpa det men så glömde jag av det och kom på det dagen efter rean tog slut.
Minns för längesedan när jag väntade flera månader på Divinity original sin 1 att komma på rea, sen en dag blev suget för stort och jag köpte det. En vecka senare kom det på rea. Suger som fan.
Tråkigt att höra. Skulle själv köpa det men så glömde jag av det och kom på det dagen efter rean tog slut.
Minns för längesedan när jag väntade flera månader på Divinity original sin 1 att komma på rea, sen en dag blev suget för stort och jag köpte det. En vecka senare kom det på rea. Suger som fan.
Ja det är alltid lika irriterande när man lyckas köpa ett spel så nära inpå att det släpps på PS+. Jag har lyckats flera gånger. Det är extra irriterande om man inte har hunnit börjat med spelet än heller 😅
PSN: OAKTHYR