Snutspelet The Precinct släpps den 13 maj
Kul! Gillade demot (även om det dels var kort, men också en potpurri av olika moment). Låter konstigt, men ser fram mot att lajva parkeringsvakt och dela ut böter! Kändes inte helt optimerat i demot, hoppas de har fått bukt på det till releasen.
Kul! Gillade demot (även om det dels var kort, men också en potpurri av olika moment). Låter konstigt, men ser fram mot att lajva parkeringsvakt och dela ut böter! Kändes inte helt optimerat i demot, hoppas de har fått bukt på det till releasen.
Precis, tycker det har potential. Har det på önskelistan på Steam, får se hur stabil releasen blir.
Najs! Lirade demot förra året och gillade det, har sett framemot att detta skulle släppas!
mer copaganda :/
ACAB tönt.
Najs! Lirade demot förra året och gillade det, har sett framemot att detta skulle släppas!
ACAB tönt.
All Cats Are Beautiful det är sant
Ser mysigt ut, lite Hill Street känsla.
Du tänker på det gamla Amiga-spelet (kom säkert till fler plattformar) Hill Street Blues som byggde på tv-serien med samma namn? Japp, jag får samma sköna vibbar av detta spel!
Testade också demot förra året, vet inte om jag skulle vilja betala fullpris för det, men det var ändå ganska underhållande.
Känns dock som något man hellre skulle vilja spela på TVn i soffan snarare än framför datorn
Vilken tur att man har datorn i Oled tv då
Vilken tur att man har datorn i Oled tv då
Jag har funderat på att köpa en låååååååång HDMI-kabel för att lösa problemet själv 😅
Om det kan hålla dig från att flytta till ett villaområde med gator byggda för häst och vagn för att sen anmäla och sätta lappar på alla bilar som bryter mot oskrivna lagar, så har spelet gjort en samhällsinsats och hoppas det kan locka fler.
Ser också fram emot spelet fö. Väntat på att de skulle sätta ett datum.