Senaste inköp av vad som helst
Riktigt goda hamburgare.
Det ska vara Korv me bröööööd faaan! Inga jä'la burgare! ;D
Kul att dom har öppet och ännu bättre att det är ägare som satsar på grill och inte godis. Nu är det bara raggarballen med sin svängdörr som saknas sen tar jag mig dit på studs!
Missbrukare av Souls
Det ska vara Korv me bröööööd faaan! Inga jä'la burgare! ;D
Kul att dom har öppet och ännu bättre att det är ägare som satsar på grill och inte godis. Nu är det bara raggarballen med sin svängdörr som saknas sen tar jag mig dit på studs!
Dom borde verkligen ha haft en korvmeny som heter raggarballe. Där gjorde dom bort sig
PSN: OAKTHYR
<Uppladdad bildlänk>
60 glassar för 60kr
Utgånget datum?
Utgånget datum?
2027
En vätskelagrad Arctic Cooling P8, som bytte ut ett jäkla glidlagrat Akasa-mög från forntiden till en 3GHz P4 Prescott HT (bytte dock inte själva kylflänsen, men bytte till Arctic MX-4-pasta). Trots sämre luftflöde och -tryck på pappret höll grejerna sig förhållandevis rimliga under 30min stresstest, vilket är lite förvånande då kylflänsen är rätt billig och en Prescott inte är känd för att hålla sig sval. Förvisso klarade den sig även med den gamla fläkten när den kördes på ~7V med ett motstånd (annars förde den ett helfvetes oväsen) - att grejerna monterats i ett Fractal R5 med 2st be quiet! 140mm in och 1st Corsair AF140 140mm ut hjälper nog till. 😅 Hade gärna bytt mot en lite roligare S478-kylare, men sådana här hade jag några stycken liggandes.
Ny fläkt:
Installerad (recappat moderkort):
Gammal fläkt (med motstånd):
Konfiguration, stresstest påbörjat:
(Gillar för övrigt hur kass spänningssensorerna på gamla moderkort kan vara och/eller läsas av - 15,5V på 12V hade slaktat rätt mycket grejer, och 2,4V på Vcore på en Prescott hade raskt inneburit dess död.) ^^
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Biljetter till AIK - Dif i den hockeyallsvenska finalserien!
Nej ni får inte bilder på dem
Håller inte på nåt av lagen, men jag är fan avis!! Oavsett är jag glad, nästa säsong får jag se Lule i Sthlm 😁
SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!
Kaffe. På ICA.
På ICA köpte jag det.
Skulle egentligen kosta 82 kr, men ICA var snälla och hade sänkt till 66 kr.
Då är det billigare på willys denna vecka. 49,90 kr för Gevalia.
Då är det billigare på willys denna vecka. 49,90 kr för Gevalia.
Inte illa. Handla på Willys så har man snart sparat till en Switch 2.
<Uppladdad bildlänk>
Nytillskott till skivsamlingen
Åhh bra skit! Hur är nya plattan?
Ville testa något nytt så det blev en lätt magnesium mus från ATK och och en musmatta från japanska Artisan för att se vad all hype varit senaste åren kring dem, en djungel att välja rätt variant och hitta en butik med den i lager. Men då jag nu är gammal och långsam så kommer varken toppmodern 8k mus eller hypad musmatta göra mig till en aim-god
The Owls Are Not What They Seem
Användningsområde? samlar du på stenar och olika mineraler?
Användningsområde? samlar du på stenar och olika mineraler?
Samlar inte direkt, men slipar ädelstenar som en hobby.
Åhh bra skit! Hur är nya plattan?
Precis så bra som man hade hoppats, dvs svinbra!
Cause i need to watch things die