Senaste inköp av vad som helst

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Riktigt goda hamburgare.

Det ska vara Korv me bröööööd faaan! Inga jä'la burgare! ;D

Kul att dom har öppet och ännu bättre att det är ägare som satsar på grill och inte godis. Nu är det bara raggarballen med sin svängdörr som saknas sen tar jag mig dit på studs!

signatur

Missbrukare av Souls

Medlem
Skrivet av Zensu:

Det ska vara Korv me bröööööd faaan! Inga jä'la burgare! ;D

Kul att dom har öppet och ännu bättre att det är ägare som satsar på grill och inte godis. Nu är det bara raggarballen med sin svängdörr som saknas sen tar jag mig dit på studs!

Dom borde verkligen ha haft en korvmeny som heter raggarballe. Där gjorde dom bort sig

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Thermalright Peerless Assassin 140 White, 120 får hamna hos systersonen

Medlem

60 glassar för 60kr

Medlem
Skrivet av Siegfried:

<Uppladdad bildlänk>

60 glassar för 60kr

Utgånget datum?

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Utgånget datum?

2027

Medlem

Nytt kort till burken

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Medlem

Blev ett besök på bastard burgers😊

Medlem

En vätskelagrad Arctic Cooling P8, som bytte ut ett jäkla glidlagrat Akasa-mög från forntiden till en 3GHz P4 Prescott HT (bytte dock inte själva kylflänsen, men bytte till Arctic MX-4-pasta). Trots sämre luftflöde och -tryck på pappret höll grejerna sig förhållandevis rimliga under 30min stresstest, vilket är lite förvånande då kylflänsen är rätt billig och en Prescott inte är känd för att hålla sig sval. Förvisso klarade den sig även med den gamla fläkten när den kördes på ~7V med ett motstånd (annars förde den ett helfvetes oväsen) - att grejerna monterats i ett Fractal R5 med 2st be quiet! 140mm in och 1st Corsair AF140 140mm ut hjälper nog till. 😅 Hade gärna bytt mot en lite roligare S478-kylare, men sådana här hade jag några stycken liggandes.

Ny fläkt:

Installerad (recappat moderkort):

Gammal fläkt (med motstånd):

Konfiguration, stresstest påbörjat:

(Gillar för övrigt hur kass spänningssensorerna på gamla moderkort kan vara och/eller läsas av - 15,5V på 12V hade slaktat rätt mycket grejer, och 2,4V på Vcore på en Prescott hade raskt inneburit dess död.) ^^

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Dead or alive 6 Deluxe Edition Steam 12 euro

Medlem

Blev några filmer, Sonic 3 släpptes precis, man har ju Mariofilmen redan så varför inte, Jim carrey är med också😅

Medlem

Biljetter till AIK - Dif i den hockeyallsvenska finalserien!
Nej ni får inte bilder på dem

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Biljetter till AIK - Dif i den hockeyallsvenska finalserien!
Nej ni får inte bilder på dem

Håller inte på nåt av lagen, men jag är fan avis!! Oavsett är jag glad, nästa säsong får jag se Lule i Sthlm 😁

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Kaffe. På ICA.

På ICA köpte jag det.

Skulle egentligen kosta 82 kr, men ICA var snälla och hade sänkt till 66 kr.

Medlem

Jag köpte den här lilla snyggingen nyligen.
Har inga komponenter än men jag tänkte köpa någon komponent per månad tills jag har en fungerande dator. Hoppas bara mitt 1080 passar när jag väl flyttar över det

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Kaffe. På ICA.

På ICA köpte jag det.

Skulle egentligen kosta 82 kr, men ICA var snälla och hade sänkt till 66 kr.

Då är det billigare på willys denna vecka. 49,90 kr för Gevalia.

Medlem
Skrivet av Hackers:

Då är det billigare på willys denna vecka. 49,90 kr för Gevalia.

Inte illa. Handla på Willys så har man snart sparat till en Switch 2.

Medlem

Jag köpte TrePang på ps store igår ett action spel som är lite åt Fear hållet som kom för många år sen

Medlem

Använder den till switchen... Fattar inte varför jag köpte den tidigare. Jag får ont i tummen av att trycka på A på handkontrollen efter en stund och nu är min tumme glad😁 det känns det lite som man är i en arkadhall.. Det var fina tider

Medlem

Två vinylskivor från helgens två konserter och en från förra helgens releasefest:

Bröd, ganska gott.

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Nytillskott till skivsamlingen

signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av Kolsvart:

<Uppladdad bildlänk>

Nytillskott till skivsamlingen

Åhh bra skit! Hur är nya plattan?

Medlem

Pyrop

Medlem

Ville testa något nytt så det blev en lätt magnesium mus från ATK och och en musmatta från japanska Artisan för att se vad all hype varit senaste åren kring dem, en djungel att välja rätt variant och hitta en butik med den i lager. Men då jag nu är gammal och långsam så kommer varken toppmodern 8k mus eller hypad musmatta göra mig till en aim-god

signatur

The Owls Are Not What They Seem

Medlem

Användningsområde? samlar du på stenar och olika mineraler?

Medlem
Skrivet av Majinbuu:

Användningsområde? samlar du på stenar och olika mineraler?

Samlar inte direkt, men slipar ädelstenar som en hobby.

Medlem
Skrivet av Ikaruga:

Åhh bra skit! Hur är nya plattan?

Precis så bra som man hade hoppats, dvs svinbra!

signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Lyckades lägga vantarna på en sprillans NY/Oanvänd CRT skärm! En riktig raritet så här anno 2025!

Medlem

Jag köpte spelet Mandragora till ps5 ett soulslike side scroll spel mitt första av den här typen av spel det tog ett tag att komma in i men jag gillar det.
Hur lägger man in bilder i sin post här ?

Skriv svar