Stora Anime-tråden
Blue Box (andra delen av säsong 1) 10/10
Blue box fortsätter vara en grym romantisk serie! Absolut ett måste om man gillar genen!
Säsong 2 är bekräftad!
Gött!! Var mitt torsdagsnöje att följa den här serien det senaste halvåret
Följer bara
Mobile Suit Gundam - GQuuuuuuX
Lazarus
denna säsongen.
Sen har jag börjat titta på Yamato yo Towa ni - Rebel 3199 då första avsnitten kommit. RUGGIGT BRA. rekommendera alla att titta på alla 3 säsongerna av denna underbara remake av Space Battleship Yamato
Min Dator Går På StjärnKraft !
Följer bara
Mobile Suit Gundam - GQuuuuuuX
Lazarus
denna säsongen.
Sen har jag börjat titta på Yamato yo Towa ni - Rebel 3199 då första avsnitten kommit. RUGGIGT BRA. rekommendera alla att titta på alla 3 säsongerna av denna underbara remake av Space Battleship Yamato
Varför så få?
Kommer en ny säsong av Sheild hero, frågan är om man skall kolla eller skippa..?
Ugh 😒 Shield Hero.... usch va tråkig den blev i senare säsonger. Är glad att jag droppa den helt.
Pyramid Head has BIG CLAPPIN CHEEKS
Varför så få?
för inga andra serier har varit något intressant?
tycker anime säsongerna har blivit riktigt tråkiga senaste åren. bara massa isekai skit
Min Dator Går På StjärnKraft !
för inga andra serier har varit något intressant?
tycker anime säsongerna har blivit riktigt tråkiga senaste åren. bara massa isekai skit
Du skall inte se Moonrise då? Den är ju sci-fi.
Annars förstår jag att det är barskrapt om man inte gillar fantasi eller romans just nu, för egen del är det en blessing and a curse att man är allätare när det kommer till media.
Håller på och lirar ett indie skräck spel just nu, köpte det för att det hade 99% positivt på Steam, problemet är att det är brutalt svårt, även om man är van gamer så dör jag var ~10e minut, har till och med sänkt svårighetsgraden till easy och ändå blev spelet knapp lättare.

@Dinskugga Your Forma har fått bra betyg, 8.0 på IMDB just nu.
Funderar på att se black lagoon
Är den ok på engelska eller måste man se dem med japanska?
Black Lagoon är en bra actionserie! Såg den på japanska, vilket jag iofs gör med alla Anime jag ser.
Funderar på att se black lagoon
Är den ok på engelska eller måste man se dem med japanska?
Jag tyckte den var fantastisk. Mörk, välskriven, aldrig slätstruken. Påminner mycket om Cowboy Bebop. Tycker alltid anime låter fel på annat språk än japanska, men det är nog en smaksak.
skall ni se denna?
Har en kompis som tycker anime var som bäst på 70 och 80 talet (han tittar på Anne på Grönkulla denna säsong så klart) och kommer definitivt att titta på den, själv är jag mer av uppfattningen att det var 80 och 90 talet som var som bäst så jag kommer ge den nått avsnitt i all fall så får vi se.
Angående Black Lagoon så intstämmer jag med de andra kommentarerna att jag bara ser på film/serier på originalspråket oberoende vad det kan vara, men jag tycker mig minnas att folk ansåg att Black Lagoon dubben var bra på den tiden. Var ju ett tag sedan så möjligt att jag kommer ihåg fel.
Black Lagoon är en bra actionserie! Såg den på japanska, vilket jag iofs gör med alla Anime jag ser.
Jag tyckte den var fantastisk. Mörk, välskriven, aldrig slätstruken. Påminner mycket om Cowboy Bebop. Tycker alltid anime låter fel på annat språk än japanska, men det är nog en smaksak.
Har en kompis som tycker anime var som bäst på 70 och 80 talet (han tittar på Anne på Grönkulla denna säsong så klart) och kommer definitivt att titta på den, själv är jag mer av uppfattningen att det var 80 och 90 talet som var som bäst så jag kommer ge den nått avsnitt i all fall så får vi se.
Angående Black Lagoon så intstämmer jag med de andra kommentarerna att jag bara ser på film/serier på originalspråket oberoende vad det kan vara, men jag tycker mig minnas att folk ansåg att Black Lagoon dubben var bra på den tiden. Var ju ett tag sedan så möjligt att jag kommer ihåg fel.
Får bli Japanska då!
Hade inga förväntningar på den och den va rejält dålig.
Efter 4 avsnitt så ger jag upp på "Yandere Dark Elf: She Chased Me All the Way From Another World!"
det lustiga är att detta är en mildare version av h-mangan xd
Pyramid Head has BIG CLAPPIN CHEEKS
Såg även 3 avsnitt av The Gorilla God's Go-To Girl.
Denna va riktigt jobbig att se, den typen av anime där MC är jätte osäker på sig själv och serien slår en över huvudet om och om igen, säker på att vid avsnitt 12 så har hon hittat sitt självförtroende.
Animationerna va också det sämsta jag sett på länge.
Blir skip för min del!
det lustiga är att detta är en mildare version av h-mangan xd
Av nån anledning cencurerar de brösten vilket känns jätte B, antar att det inte va så i tidningarna?