Nu är det mindre än en månad till Switch 2

Medlem
Nu är det mindre än en månad till Switch 2

Nu börjar jag känna mig riktigt hypad, mindre än 1 månad kvar tills Switch 2 med Mario Kart, Bravely default och Rune factory landar hos mitt Postombud, tyvärr så finns ju inte spelbutikernaa kvar så man hade fått uppleva ett nattöppet igen.

Nattöppet till Xbox 360 och Halo 3 var magiska.

8500kr kommer kalaset kosta, men jag får sälja min Switch Oled och kanske även Lite så man får in lite stålar.

Nu hoppas jag bara att switch 2 är så lite pc fixerad som möjligt.
Jag är föräldraledig så det passar bra.

Känner ni er hypade?

Medlem

Oj, trodde inte det var dags redan.

Medlem

Nej tyvärr. Det är lite för dyrt för min del så jag kommer avvakta och se om det kommer på rea någon gång.

signatur

PSN: OAKTHYR

Releasehästryttare
Skrivet av OAKTHYR:

Nej tyvärr. Det är lite för dyrt för min del så jag kommer avvakta och se om det kommer på rea någon gång.

Dags att åka förbi banken!

(OBS: Till polisen: Detta är ett skämt!)

Redaktör
Ponny

Jag känner mig hypad på ny hårdvara och lååånga Mario Kart-holmgångar med sambon + Donkey Kong senare i sommar. Mys! Men prislapparna har ju dämpat den där barnsliga glädjen, det kan jag inte förneka.

signatur

En Bamseponny av folket

Moderator

Skippar release på grund av prislapp på konsol och spel. Har köpt ny cykel, bokat en resa inför sommarsemstern och lite annat istället. Roligt nog hade det inte blivit så mycket skillnad i pris med tanke på vad spelen kommer kosta framåt.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Devan:

Dags att åka förbi banken!

https://img.freepik.com/premium-photo/thief-male-dressed-blac...

(OBS: Till polisen: Detta är ett skämt!)

Haha Om det blir eventuella lagliga problem vid uttag av kontanter kan jag hänvisa till dig då?
Att ta ut pengar från värdetransporter verkar ju också funka om banken skulle vara bångstyriga.

(OBS polisen, också ett skämt)

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Skippar den tills det släpps några spel jag känner är värt det. Hittills känns det lite samma lika tycker jag och då känns den höga prislappen verkligen inte motiverad.

Medlem

Äntligen, har väntat i flera år nu på uppföljaren till Switch. Mariokart World ser ut att kunna bli ett av de bästa releasespelen någonsin.

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag känner mig hypad på ny hårdvara och lååånga Mario Kart-holmgångar med sambon + Donkey Kong senare i sommar. Mys! Men prislapparna har ju dämpat den där barnsliga glädjen, det kan jag inte förneka.

Den är i alla fall billig jämfört med vad Xbox och Playstation lär kosta närmaste tiden.

Medlem

Kommer ej köpa, det har kommit ut väldigt graverande uppgifter om Nintendo den senaste tiden, och med deras trackrekord så har bägaren runnit över personligen för min del. Det är alltså inte Bergsalas Kartellpriser som får mig att bojkotta även om det är välvärt det för just det syftet. Nintendo har trampat i crotte de chien på riktigt denna gång, övergett allt som har med moral och heder att göra, nä nu får det räcka! Jag kommer trösta mig emellanåt när jag behöver damma av min gamla Switch som hittills bara har sett ljummen action hittills!

Tack för ingenting Nintendo!

Medlem

Har lagt merparten av mina tillbaka på skatten-pengar på Switch 2 (MK bundle), en pro-kontroll, minneskort, väska, extra ac-adapter och spelet CP2077. Känner mig hypad utav bara den och kan knappt vänta. Visst kunde jag lagt pengarna på ett sparkonto istället men man lever bara en gång och Nintendo släpper inte ny hårdvara så ofta. Det ska bli så roligt att packa upp Switch 2 med alla tillbehör om knappt en månad.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Majoren:

Äntligen, har väntat i flera år nu på uppföljaren till Switch. Mariokart World ser ut att kunna bli ett av de bästa releasespelen någonsin.

Den är i alla fall billig jämfört med vad Xbox och Playstation lär kosta närmaste tiden.

Fair enough! Mina största bryderier är nog kring själva spelpriserna, men jag ska bli en ännu bättre jäkel på rea har jag tänkt. Visst, Nintendo har aldrig sådana där brakreor, men lite kan man spara här och där.

signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar