FZ High Score – Dags att tippa Doom: The Dark Ages-betyget

Robot
FZ High Score – Dags att tippa Doom: The Dark Ages-betyget

Gissa betyget idag, läs recensionen på fredag.

#doom-the-dark-ages, #fz-high-score

Medlem

Tror det får 3/5. Är ytterst tveksam till nymodernigheterna, att det är story och saktare gameplay, där man kan uppdatera sin karaktär, om jag förstått allting korrekt.

Medlem
Medlem

96

Rip & Tear!

Fragtjuv

Tror det får en fyra och att opencritic-snittet blir ungefär som de två senaste Doom-spelen.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Ni ska gissa Opencritic/Metacritic, samlat betyg mellan 1-100 (även om FZ själva envisas med femgradigt system), inte 1-5. Tur att inte alla kör femgradiga system, hade blivit tråkigare och mer missvisande totalpoäng statistiskt då 😉 (och ja, jag maler på om detta. Jag vet 😂).

On topic: Jag gissar 90!

Medlem

Jag tror min tid på toppen är slut redan när Midnight Walk får sina recensioner 😅 hade tänkt ändra mitt betyg där men glömde bort det.
Doom tror jag får högt betyg.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Tror det får 3/5. Är ytterst tveksam till nymodernigheterna, att det är story och saktare gameplay, där man kan uppdatera sin karaktär, om jag förstått allting korrekt.

Jag tror att det kan bli bra med de ändringarna! Däremot tror jag också att detta är kanske inte riktigt vad många doomers söker i ett nytt spel och de kommer känna att det frångår kärnan i spelupplevelsen. Så jag sänkte mitt betyg lite, även om jag tycker spelet ser coolt ut.

Redaktör
Skrivet av Håkan:

Klockan 16 på fredag kommer recension och betyg!

signatur
Medlem

82.

Jag accepterar varken mer eller mindre.

Medlem

Jag tror på 86

Medlem
Skrivet av GoddieNo1:

Jag tror på 86

Samma här...

Lås resultatet omedelbums!

1