All good things must come to an end

Medlem

Tog du det så hårt att Tomas började dominera quizen?
Skämt åsido du blir saknad på FZ och i Fragzone Fredag. Lycka till med nya jobbet!

Medlem
Skrivet av Fezk:

Äh, fan vad trist att höra. ;/

Ska vara ärlig att säga att jag hade svårt i början av Fragzone-fredag med nytt folk, men du tog på dig programledarrollen som ett riktigt proffs efter ett tag och jag såg återigen fram emot varje Ff-avsnitt igen.

All lycka i framtiden.

Jag håller helt med, det tog alldeles för lång tid innan jag gav det ytterligare en chans med det ”nya” folket. Nu har det varit min lägereld varje fredag, och Daniel har varit fenomenal som programledare för Fragzone-fredag.

Medlem

När man väl lärt "känna" någon genom sina artiklar och inlägg så försvinner dom. Kommer att sakna dig Daniel. Du gav alltid en bra, vettig samt lättsam känsla till FZ

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Lycka till! <3

Medlem

Tråkigt att höra. Du (och skägget) bidrog mycket till den trevliga stämningen här. Tack för FZ-fredagarna! Lycka till!

Medlem
Skrivet av Foxmulder:

Det är nu Joakim Bennet helt plötsligt kommer tillbaka, klädd som Indiana Jones. Nej men helt ärligt, du har varit så jäkla underbar Daniel. Väldigt få som ändå kunde fylla tidigare skor och du gjorde det galant, kändes helt organiskt när du hoppade in/tog över som chefredaktör.

Lycka till nu och tack för allt.

Tycker vi sår ett frö redan nu för att Daniel, Jocke och Calle oannonserat kommer in för att ta över en fredags-stream! Fan, varför nöja sig där, Lövet får komma in och köra en big reveal på nästa Zelda-släpp också. Sedan avslutar vi allt med Gurra sprutar champagne över allt och alla inklusive framsidan.

Fade to black.

FIN.

Medlem

Tråkigt, men instämmer som många andra i ett lycka till i framtiden.

GLHF!

Skrivet av PGR1985:

Men har det hänt något?
Detta känns så otippat och hastigt på något sätt? Du har varit saknad de senaste Fragzone-Fredag men hoppas framtiden har något trevligt att erbjuda. Lycka till. 💕

Håller med, det känns onekligen väldigt plötsligt. Vi lär väl aldrig få veta med säkerhet men man kan ju bara hoppas att allt är gott.

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Good game, well played. Hoppas det ska gå bra för dig framöver vad du nu än må hitta på. ^^

signatur

Twitch: DrevlinsQuestLog
YouTube: DrevlinsQuestLog
Twitter: drevlinql

Skribent

GLHF <3

signatur

I am the black wizards.

FM-guru
F.d. Sisyr

Lycka till! Något ställe får en grym medarbetare.

Medlem

Quiz kampen är slut nu då.
Daniel 79
Tomas 78

Daniel totalt 4 vinster
Tomas totalt 8 vinster
1 stycke oavgjord

Tackar för den här tiden! Och lycka till i framtiden!

signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

Håller med, det känns onekligen väldigt plötsligt. Vi lär väl aldrig få veta med säkerhet men man kan ju bara hoppas att allt är gott.

Daniel har ju inte varit med de 2 senaste FZ-programmen på grund av sjukdom? Och sen det här som kom så plötsligt? Men som sagt, vi lär ju aldrig veta med säkerhet då inget nämndes i avskedsmeddelandet.

Medlem

Vilka värdelösa nyheter🙄
Era sändningar har varit grymma, aldrig bättre om man får tycka.
Kommer att sakna humorn.
All lycka.

Medlem

signatur

7600X | 4080 SUPER | 32GB DDR5 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

Lycka till med vad du än hittar på.

Men vi finns här när du inser att du saknar oss för mycket. 🙂

signatur

“All thinking people are atheists.”

Ambassadör
Xbox

Mycket tråkigt! Hoppas att nästa person axlar manteln lika förtjänstfullt!

Lycka till med allt

signatur

Jump in.

Medlem

Tack för den här tiden Daniel - och all lycka tillönskar jag dig inför dina framtida eskapader!

När du först kom in i bilden saknade man Calle, men nu är det du som blir saknad. ❤️

Medlem

Oh no! Vilka nyheter. Lycka till Daniel, vi kommer sakna dig!

Medlem

Extremt tråkig nyhet måste jag säga. Måste säga att du har varit mycket uppskattad och du kommer lämna ett stort tomrum efter dig... vem ska kunna frontlogga alla nya survival/builder-spel? Vem ska gnabbas med Thomas hela tiden i FragZone Fredag? Vem ska gifta sig med Sarah iförd rymddräkt i Starfield...?

Skämt åsido. Du kom in efter att en gigant hade lämnat, men du fyllde inte bara skorna som han lämnat utan du gjorde dem även till dina egna. Det är inte alla som kan göra det, och ständigt ha ett finurligt leende under skägget men du gjorde det.

All lycka till i framtiden med vad du än tar dig för.

signatur

Submission is for the weak

Medlem

Väldigt tråkig nyhet. Du hade väldigt stora skor att fylla efter både Calle och Bennet, och ganska snabbt kändes du lika självklar som dina föregångare. Jag har i synnerhet gillat dynamiken ni haft i Fragzone Fredag-sändningarna, du har helt klart lyft dessa till nästa nivå. Lycka till med vad som än händer här framöver! ❤️ Amiga ftw!

signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Tråkigt! Jag har verkligen gillat dynamiken i Fragzone-fredag på sistone.

Hoppas du har fina planer! FZa will prevail!

Medlem

Blir det en sista fragzone fredag?

Medlem

Lycka till på nya äventyr! Tack för tiden på FZ aka Fragzone redaktion. Hoppas du får möjlighet att hänga kvar på forumet.

All good things must come to an end.... so true!

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Daniel har ju inte varit med de 2 senaste FZ-programmen på grund av sjukdom? Och sen det här som kom så plötsligt? Men som sagt, vi lär ju aldrig veta med säkerhet då inget nämndes i avskedsmeddelandet.

Det är mellan honom och hans arbetsgivare.

Redaktör
Skrivet av baxtex:

Blir det en sista fragzone fredag?

Fragzone-fredag fortsätter.

signatur
Skrivet av Tomas Helenius:

Fragzone-fredag fortsätter.

Jag tolkade det som att baxtex undrar om det blir en sista Fragzone-fredag för Daniel

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Jag håller helt med, det tog alldeles för lång tid innan jag gav det ytterligare en chans med det ”nya” folket. Nu har det varit min lägereld varje fredag, och Daniel har varit fenomenal som programledare för Fragzone-fredag.

Personligen slutade jag aldrig kolla, men det tog en tid innan kemin kicka igång och det började kännas naturligt.

Bara hoppas att FZ hittar någon som vill mantla rollen och även lyckas, det är inte det lättaste. Nu får man börja om igen med personkemin och få det hela att kännas naturligt, inget att göra åt det såklart och absolut inget illa menat, bara att hoppas på det bästa och ge det lite tid(om det nu ska bli en till anställd då).

Kan ju tillägga att Fredda och Tompa även växte in i rollen framför kameran och är/blev ett riktigt trevligt tillskott, det var lite blygt och tillbakadraget i början alltid, men sen släppte det också och allt rullade på naturligt.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Redaktör
Skrivet av Monki Rauklund:

Jag tolkade det som att baxtex undrar om det blir en sista Fragzone-fredag för Daniel

Ah. Detr blir inget mer avsnitt med Daniel, tyvärr, men mentalt är han med oss i studion, oavsett om vi pratar om honom eller inte. Han är saknad. <3

signatur
Medlem

Tråkigt för oss, men riktigt kul för de som får dig härnäst!

Lycka till nu. Och titta gärna in här då och då

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Skriv svar