EA har inga planer på prishöjningar av sina spel
Vill att kunderna ska känna att de får valuta för pengarna.
Jag säger bara Jedi Survivor.
Snacka om valuta för pengarna.
Precis! Otroligt bra spel precis som det första
Vet inte, känns som att man betalar lite mer så blir det mer av en "premium"-känsla på spelet. Nya Mario Kart till Switch 2 t ex såg bara halvbra ut först, men upplevelsen av att få lägga en tusenlapp eller nåt på det känns som att det kan ta spelet till 10/10.
Vi går väl se om EA ändrar sig senare, om det inte går bra för dem.
Jag säger bara Jedi Survivor.
Snacka om valuta för pengarna.
Håller med till 100%
Jag spelar det spelet för tillfället och är så jäkla hooked!
Precis! Otroligt bra spel precis som det första
Jag vet inte...11,89€ känns lite väl mastigt 🤪
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Men men allt prat om att modärna spel är så dyra att utvekla så det måste höjas då??? Var det bara en lögn då???? Nää nu känner jag mig lurad, jag som trodde att ju högre upplösning det är på texturerna desto dyrare blir spelen.... det var altså inte sant då vem kune tro det??? De som va så många här inne som försvara dom nya priserna för det var minsann så dyrt med spel med högupplösta pixlar... 😜
Men detta höjde ju EA oerhört får jag ju säga. Snacka om att simma emot strömmen OCH bevisa att det inte alls måste höjas några priser bara för spelet snurrar i en ps5 istället för en ps4 😍
För min del kan de sätta vilka priser de vill. Som det ser ut så skulle jag inte ens tacka ja till spel som är gratis om de inte är extraordinära. SÅ bortskämd är jag med bra spel.
Samma här. Har faktiskt börjat kasta bort spel och mejlat tjänster som Steam mfl och bett dem radera spel från mitt bibliotek. Så onödigt med spel.
Vet inte, känns som att man betalar lite mer så blir det mer av en "premium"-känsla på spelet. Nya Mario Kart till Switch 2 t ex såg bara halvbra ut först, men upplevelsen av att få lägga en tusenlapp eller nåt på det känns som att det kan ta spelet till 10/10.
Vi går väl se om EA ändrar sig senare, om det inte går bra för dem.
Hahaha! Precis, allt blir bättre om det kostar lite mer, chips är ju tex mycket godare nu än de var för tre år sen eftersom de kostar dubbelt så mycket 🙂
Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.
Hahaha! Precis, allt blir bättre om det kostar lite mer, chips är ju tex mycket godare nu än de var för tre år sen eftersom de kostar dubbelt så mycket 🙂
Haha, ALL mat smakar mycket bättre nu de senaste åren... Undrar varför 🙄