All good things must come to an end

Medlem

Jävla svikare! haha nää men va kul du hängde med ett tag iaf

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Det är mellan honom och hans arbetsgivare.

Precis så är det.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ah. Detr blir inget mer avsnitt med Daniel, tyvärr, men mentalt är han med oss i studion, oavsett om vi pratar om honom eller inte. Han är saknad. <3

Har ni någon gäst idag? Calle från sweclockers till exempel?

Medlem

Lycka till, du satte en fin prägel under de år du var här.

Skäggmätartävling för att utse nästa chefredaktör?

Redaktör
Skrivet av PGR1985:

Har ni någon gäst idag? Calle från sweclockers till exempel?

Gäst har vi. Och en annan (tillfälllig) ändring från förra veckan. Stay tuned!

signatur
Redaktör
Skrivet av PGR1985:

Men har det hänt något?
Detta känns så otippat och hastigt på något sätt? Du har varit saknad de senaste Fragzone-Fredag men hoppas framtiden har något trevligt att erbjuda. Lycka till. 💕

Skrivet av Monki Rauklund:

Håller med, det känns onekligen väldigt plötsligt. Vi lär väl aldrig få veta med säkerhet men man kan ju bara hoppas att allt är gott.

Daniel har slutat på grund av omorganisation i företaget, ekonomi alltså. Inga konflikter eller motsättningar.

signatur
Skägg.
10 Chambers

Simma lugnt Daniel, du har gjort ett grymt jobb!

signatur

Gäst har vi. Och en annan (tillfälllig) ändring från förra veckan. Stay tuned!

Himla tråkigt, som sagt! Men hur blir det framöver nu? Kommer ni vara två redaktörer kvar på FZ, eller kommer Daniel att ersättas?

Medlem

Att Daniel slutat beror på omorganisation i företaget. Ekonomi alltså, och inga konflikter eller motsättningar.

Hur mycket behöver vi skänka i kronor för att få honom kvar? Eller handla i e-shopen? Det minsta ni kan göra för att hedra honom är att sälja en limiterad tisha med honom på?

Redaktör
Skrivet av Sebastian Lind:

Himla tråkigt, som sagt! Men hur blir det framöver nu? Kommer ni vara två redaktörer kvar på FZ, eller kommer Daniel att ersättas?

Två redaktörer som det ser ut nu.

signatur
Redaktör
Skrivet av PGR1985:

Hur mycket behöver vi skänka i kronor för att få honom kvar? Eller handla i e-shopen? Det minsta ni kan göra för att hedra honom är att sälja en limiterad tisha med honom på?

Ja du. Jag är redaktör, inte ekonom, så jag vet inte. Men hjärtat säger att han är omätbar och oersättlig.

signatur
Medlem

Daniel har slutat på grund av omorganisation i företaget, ekonomi alltså. Inga konflikter eller motsättningar.

Ajdå, det låter inte frivilligt med andra ord(spekulation som inte behöver fördjupas i då). Riktigt jäkla trist att höra hur som helst, frivilligt eller ej.

Blir man ju lite orolig för FZs framtid, men hoppas detta inte är början på något slut utan att vi får ha kvar FZ MÅNGA år till(gärna för evigt).

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Redaktör
Ponny

Ja du. Jag är redaktör, inte ekonom, så jag vet inte. Men hjärtat säger att han är omätbar och oersättlig.

Sannare ord har aldrig sagts.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Tack för att ni går ut med orsaken. Har suttit och funderat på det hela förmiddagen så du besparade mig mycket huvudbry under eftermiddagen/natten!

signatur

Submission is for the weak

Gnällkuk

Ta hand om dig och skägget. So long and thanks for the fish!

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Medlem
Medlem

Bara så tragiskt… 😢

Medlem

Nu blev jag lite ledsen i ögat. Hoppas du mår bra iaf och att vi ses på något moderskepp framöver.🍻🍻

Medlem

en oförutsedd Walkover i quizandet men jag önskar dig all lycka och framgång du kommer vara saknad!

Medlem

Vad trist, kommer att sakna dig. Du har gjort ett superjobb.

Svårt att föreställa sig "årets spel" som ni gör i slutet på varje år, utan Daniel.

Lycka till!

It's not a lake, it's an ocean

Vad tråkigt. Kändes som att du verkligen blivit varm i rollen. Önskar dig förstås lycka till med ditt nya äventyr!

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Is this an out of season april fools joke?

Skämt åsido. Tack för din tid här på FZ! Stort lycka till!

signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Noooo!

Jag stämmer helhjärtat in i kören och hyllar både Daniel men även de andra två i FZ:as egen Jönsson-liga. Ett samspel och en kamratskap som har varit stark och tydlig i såväl text som bild. Vi får som sagt alla gilla läget även om det känns trist och svårt nu men många fina minnen blir det och jag hoppas att du dyker upp på höstens Moderskepp

signatur

War, War never changes...

Medlem

Det var tråkigt.
Lycka till med nästa spektakel.

signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem

Du kommer saknas oss 💝 Håller alla tummar för fantastiska saker i din framtid!

Medlem

Kommer att sakna dig Daniel, hoppas du hittar något annat spännnde att arbeta med.

Medlem

ekonomi. suck, 😥

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Känns som jag förlorat en god vän, fast jag var okänd vän för honom. Jag skulle nästan ta en kula för han. Nästan.

signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Älskade FZ-vänner, det har blivit dags för mig att sluta på FZ.
Det har varit några fantastiska år här tillsammans med er och redaktionen.
Har njutit varje sekund av att hitta på och skapa roliga grejer för er.
Tror jag samlat på mig en del achievments genom åren ändå

Nu har det blivit dags för mig att hitta en ny strand att vakna naken på.

Var snälla mot er själva, var snälla mot varandra och spela lagom! ❤️

<Uppladdad bildlänk>

Slog ner som en blixt ifrån en klar himmel. Tack för all underbar underhållning och perspektiv! Önskar dig massor av lycka på nästa strand. God fortsättning!

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skriv svar