Halt! Vad spelar du i helgen?

Robot
Halt! Vad spelar du i helgen?

FZ spelar polis som förr och skjuter demoner i ansiktet.

#doom-the-dark-ages, #spelhelg

Medlem

Här blir det League of Legends och World of Warcraft!

signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Jag blev förvånad över hur kul jag tyckte Anno 1880 och Revenge of the Savage planet var när jag testade på Game pass så det blir mer av dom.

Medlem

Hos mig blir det s.t.a.l.k.e.r. 2 och förmodligen lite av det underbara Forever Winter

Medlem

Robocop på ps5 även om det är lite stelt

Som jag skrev i FZ Fredag-streamen så blir det Fuga: Melodies Of Steel i helgen.
Det var fin rea på PS Store (129kr för Deluxe).

tsm
Medlem

Pilot Sports och Cynthia Hidden in the moonshadow

Medlem

Jag kommer mest sörja Daniels tragiska öde här på FZ. 😢

Medlem

Phantom Liberty

Medlem
Skrivet av RaymonD:

Robocop på ps5 även om det är lite stelt

Typiskt robotar.

Basket... Med Kunio-kun!

Medlem

Escape from Tarkov får större delen av min uppmärksamhet. Inne på Lightkeepers task-line och väldigt nära Kappa nu

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Jag har faktiskt ingen aning. Det finns så många olika möjligheter. Men kanske Hades eller Moonlighter på Switchen hype spelning inför Switch 2 releasen. Har Expedition 33 också som ligger och väntar. Men det blir troligen inte jätte mycket mer spelande. Kanske Sea of thieves eller Helldivers 2. Jo nu kom jag på. Kanske lite The Midnight Walk i vr.

Medlem

Clair Obscur Expedition 33

Medlem

Assassin’s Creed Mirage! Känns lite mer lagom långt.

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Blir till att försöka slutföra Clair Obscur Expedition 33 innan nya Doom-spelet kommer

Medlem

Hogwarts legacy och några matcher Fragpunk!

Medlem

Jag har återupptäckt Counter-Strike i CS2 efter att ha varit borta från gamet sedan 1.6-tiden. Underbart spel, men tyvärr förstörs alldeles för många games av fuskare. Anti-Cheat-systemet verkar knappt fungera alls. Var och varannat game innehåller spelare som one-shottar hela laget på några sekunder, om och om igen tills matchen är över. I bland fångar anticheat upp dom matcherna och avbryter dom, men ofta gör det inte alls det. Jag förstår ingenting. Spelas självklart på PC:n jag vann här på FZ! ❤️

Det varvas med lite League of Legends: Wild Rift på iOS som jag märkligt nog uppskattar mer än PC-versionen. Har överlag lättare att utföra det jag vill med touchscreen-kontrollerna, även om jag missar en vital Flash här och där. Gillar också att tempot på matcherna är lite högre.

Och så givetvis öva på Rocket League-färdigheterna, som jag gör nära dagligen.

Trevlig helg!

Medlem

Det blir att fortsätta släcka ner Oblivion gates i Oblivion remastered. Galet generöst med loot i dessa!

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem

33 Immortals med kompisar. Kul litet spel.

Medlem
Skrivet av Ariath:

Escape from Tarkov får större delen av min uppmärksamhet. Inne på Lightkeepers task-line och väldigt nära Kappa nu

Hojta till om du behöver fler spelkamrater till nästa wipe. Har väl 1500h i Tarkov, men har inte spelat alls den här wipen och inte alltför mycket i förra heller, så nu börjar suget komma över mig igen, men det är onekligen roligare när man inte kör själv (tycker jag åtminstone)

Medlem

Köpte precis The Midnight Walk efter att ha läst den positiva recensionen.

Medlem

Var inne på köra igång nya säsongen av diablo redan förra helgen men fick ett tråkig dödsbesked av en familjemedlem. Så hoppas kunna sitta en stund denna helgen så man tänker på nått annat.

Skrivet av perihelion74:

Jag blev förvånad över hur kul jag tyckte Anno 1880 och Revenge of the Savage planet var när jag testade på Game pass så det blir mer av dom.

Anno 1880 är väldigt trevligt. Jag hade själv aldrig köpt det, det är därför jag ändå uppskattar prenumerationstjänsterna.

För egen del blir det antagligen Apex Legends, lite LoL Wild Rift och så kanske jag ska ta upp Unicorn Overlord igen, ett överlag otroligt spel, men "snöriket" dödade tyvärr tempot lite för mig. Jag gillar vare sig karaktärerna eller striderna där uppe jämfört med övriga delar. Men men, det ska väl gå ändå.

Medlem
Skrivet av Atorak:

Var inne på köra igång nya säsongen av diablo redan förra helgen men fick ett tråkig dödsbesked av en familjemedlem. Så hoppas kunna sitta en stund denna helgen så man tänker på nått annat.

Beklagar, jag hoppas du har någon att dela tråkigheten med, någon att prata med och att ni stöttar varann genom det.

Medlem

AC Shadows och lite Monster Boy,
enda spelet på flera år som jag spelar om, började för något år sen och kör lite då och då när andan faller på. Galet bra spel!

Medlem

Diablo 4 + DLC:n

Medlem
Skrivet av ValleyCountryFlash:

Anno 1880 är väldigt trevligt. Jag hade själv aldrig köpt det, det är därför jag ändå uppskattar prenumerationstjänsterna.

Kan rekommendera att köpa det på Steam när det är rea, man får allt DLC väldigt billigt till Anno 1800.

Själv spelar jag Skyrim i helgen

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Balatro jäkligt kul och beroendeframkallande

Medlem
Skrivet av Renfis:

Hojta till om du behöver fler spelkamrater till nästa wipe. Har väl 1500h i Tarkov, men har inte spelat alls den här wipen och inte alltför mycket i förra heller, så nu börjar suget komma över mig igen, men det är onekligen roligare när man inte kör själv (tycker jag åtminstone)

Jag sitter med ett gäng och lirar men vi kör PvE nu. Först när spelet är färdigt kommer det bli PvP igen

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

12
Skriv svar