Halt! Vad spelar du i helgen?
Robocop på ps5 även om det är lite stelt
Typiskt robotar.
Jag har faktiskt ingen aning. Det finns så många olika möjligheter. Men kanske Hades eller Moonlighter på Switchen hype spelning inför Switch 2 releasen. Har Expedition 33 också som ligger och väntar. Men det blir troligen inte jätte mycket mer spelande. Kanske Sea of thieves eller Helldivers 2. Jo nu kom jag på. Kanske lite The Midnight Walk i vr.
Jag har återupptäckt Counter-Strike i CS2 efter att ha varit borta från gamet sedan 1.6-tiden. Underbart spel, men tyvärr förstörs alldeles för många games av fuskare. Anti-Cheat-systemet verkar knappt fungera alls. Var och varannat game innehåller spelare som one-shottar hela laget på några sekunder, om och om igen tills matchen är över. I bland fångar anticheat upp dom matcherna och avbryter dom, men ofta gör det inte alls det. Jag förstår ingenting. Spelas självklart på PC:n jag vann här på FZ! ❤️
Det varvas med lite League of Legends: Wild Rift på iOS som jag märkligt nog uppskattar mer än PC-versionen. Har överlag lättare att utföra det jag vill med touchscreen-kontrollerna, även om jag missar en vital Flash här och där. Gillar också att tempot på matcherna är lite högre.
Och så givetvis öva på Rocket League-färdigheterna, som jag gör nära dagligen.
Trevlig helg!
Escape from Tarkov får större delen av min uppmärksamhet. Inne på Lightkeepers task-line och väldigt nära Kappa nu
Hojta till om du behöver fler spelkamrater till nästa wipe. Har väl 1500h i Tarkov, men har inte spelat alls den här wipen och inte alltför mycket i förra heller, så nu börjar suget komma över mig igen, men det är onekligen roligare när man inte kör själv (tycker jag åtminstone)
Jag blev förvånad över hur kul jag tyckte Anno 1880 och Revenge of the Savage planet var när jag testade på Game pass så det blir mer av dom.
Anno 1880 är väldigt trevligt. Jag hade själv aldrig köpt det, det är därför jag ändå uppskattar prenumerationstjänsterna.
För egen del blir det antagligen Apex Legends, lite LoL Wild Rift och så kanske jag ska ta upp Unicorn Overlord igen, ett överlag otroligt spel, men "snöriket" dödade tyvärr tempot lite för mig. Jag gillar vare sig karaktärerna eller striderna där uppe jämfört med övriga delar. Men men, det ska väl gå ändå.
Var inne på köra igång nya säsongen av diablo redan förra helgen men fick ett tråkig dödsbesked av en familjemedlem. Så hoppas kunna sitta en stund denna helgen så man tänker på nått annat.
Beklagar, jag hoppas du har någon att dela tråkigheten med, någon att prata med och att ni stöttar varann genom det.
Anno 1880 är väldigt trevligt. Jag hade själv aldrig köpt det, det är därför jag ändå uppskattar prenumerationstjänsterna.
Kan rekommendera att köpa det på Steam när det är rea, man får allt DLC väldigt billigt till Anno 1800.
Själv spelar jag Skyrim i helgen
En glad kalmarit boende på Gotland!
Hojta till om du behöver fler spelkamrater till nästa wipe. Har väl 1500h i Tarkov, men har inte spelat alls den här wipen och inte alltför mycket i förra heller, så nu börjar suget komma över mig igen, men det är onekligen roligare när man inte kör själv (tycker jag åtminstone)
Jag sitter med ett gäng och lirar men vi kör PvE nu. Först när spelet är färdigt kommer det bli PvP igen
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik