FZ High Score – Betyget låst för Doom: The Dark Ages

Robot
FZ High Score – Betyget låst för Doom: The Dark Ages

Höga Doom-betyg – gäller det även din High Score-gissning?

#doom-the-dark-ages, #fz-high-score

Redaktör
Ponny

In på topp 50 (igen). 28 poäng och plats 49. Taget.

@Tomas Helenius pratar jag inte om/med.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Hur är deadzonen i Dark Ages? Ethernal hade ingen inställning på series x iallafall, och det var på tok för stor deadzone i det. Blir sjukt "sluggish" och ryckigt när man vill röra siktet litegrann bara, för att lina upp ett headshot.

Medlem

Tycker det varit lite svårt hittils men har ändå lyckats sätta det så pass att man ligger på delad 10:e plats (men inte med i screenshoten )

Kommer ju ett par ruskigt svårplacerade spel framöver så förväntar mig verkligen inte att ligga kvar här så länge till, men tycker ändå hela konceptet är kul

Redaktör
Ponny
Skrivet av ichnusa:

Tycker det varit lite svårt hittils men har ändå lyckats sätta det så pass att man ligger på delad 10:e plats (men inte med i screenshoten )

Kommer ju ett par ruskigt svårplacerade spel framöver så förväntar mig verkligen inte att ligga kvar här så länge till, men tycker ändå hela konceptet är kul

Go, go, go! Delad tionde plats är skitbra. Och ja: mycket svårare den här gången (hälsar jag från plats 49).

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

15:e plats, inte så pjåkigt! Kommer dock bli svårt att ta sig till toppen men nåväl.

Medlem

Gissade på 87, så granska nära!

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Fragtjuv

Ligger kvar på plats 22 men hoppas att klättra lite när betyget för Midnight Walk väl kommer in.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Första fullpoängaren 😎 Var på tiden efter flertalet 1 poängsmissar

Redaktör

Jag nöjer mig med fullpoängare varannan gång, ser så skrytigt ut att ligga ensam etta.

signatur
Medlem

Oj fullpott igen!

Hoppade upp massa steg i listan nu!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Ja jag ska ju inte köpa trisslotter iaf med min otur på pricka rätt ^^

Medlem

Har ni glömt Midnight Walk? Det betyget borde ju vara låst nu. Doom släpptes ju efter.

Edit. Såg nu att det kommer imorgon.

Medlem

227:e nu. Jag nollade tyvärr både South of Midnight (med 1 poäng) och Claire Obscure (strax utanför pga. velande).
Men kommer troligen flyga upp en bit med nästa titel

Medlem

Jag hade lätt varit med på top 10 om det vore för två små detaljer:

1. Jag tippar helt Kass..
2. .. och bara hälften av fallen

i övrigt är min insats stabil!

Medlem

Jag gillar det jag har sett av spelet. Förstår vad man menar med att de har gått tillbaka till äldre spelen.

När man läser på steam så verkar det som att folk inte gillar optimeringen för att deras dator som man spelat CS på inte klarar spelet.

1
Skriv svar