Stalker "1-3"-uppdateringen släpps nästa vecka

Robot
Stalker "1-3"-uppdateringen släpps nästa vecka

Snyggar till åldringarna – kostnadsfritt om du äger gammelversionerna.

#stalker, #stalker-2, #stalker-legends-of-the-zone

Bra, då kanske man får spela igenom dem i väntan på att de polerat upp tvåan.

signatur

❓ Saknar du Calle Johansson-Sundelius (och Victor Leijonhufvud)? 🎙️ Lyssna på podden Virtuellt och må gott!

ELF
Medlem

Får kolla vad det innebär efter jobbet. Men lite småtjurigt då jag klarade CoP för någon månad sedan.

Hoppas man för mycket om man hoppas på att Anomaly uppdateras till detta....?

signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2025? Ha pyttsan.

Medlem

Tyckte dom känts lite för gamla, åtminstone det första, när jag försökt spela det igen, det här kanske hjälper det? Har inte klarat spelen tidigare, så det kanske man borde göra innan jag tar upp tvåan...

Medlem
Medlem

Bra, men också.. typ fan, hur ska man ha tid?

Medlem

Borde ju rulla på Steam deck?

Medlem

Nu blir man ju lite smått sugen.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Har du lirat versionerna från ps4 innan, och i så fall hur är det gällande buggar / stabilitet ? Inte kört det sedan 00-talet och PC-releasen, och det var ju ett fruktansvärt buggigt spel en bra lång tid i alla fall. Kan tänka mig att avnjuta det på konsoll om det är någorlunda problemfritt.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Tyckte dom känts lite för gamla, åtminstone det första, när jag försökt spela det igen, det här kanske hjälper det? Har inte klarat spelen tidigare, så det kanske man borde göra innan jag tar upp tvåan...

Har försökt själv.. hittade några bra moddar men, jag har liksom aldrig kommit in i Stalker, det är nåt med känslan som är konstig, svårt att förklara.

Medlem
Skrivet av heady89:

Har du lirat versionerna från ps4 innan, och i så fall hur är det gällande buggar / stabilitet ? Inte kört det sedan 00-talet och PC-releasen, och det var ju ett fruktansvärt buggigt spel en bra lång tid i alla fall. Kan tänka mig att avnjuta det på konsoll om det är någorlunda problemfritt.

Nej, jag har tyvärr inte testat dom versionerna. Man får väl hoppas att dom lagt ner arbete och fixat problemen efter alla dessa år.

1
Skriv svar