FZ High Score – Låst betyg för The Midnight Walk

Robot
FZ High Score – Låst betyg för The Midnight Walk

Igår Doom. Idag Midnight Walk. Har du klättrat eller fallit på topplistan?

#fz-high-score, #the-midnight-walk

Redaktör
Ponny

Från 49 till 46. Ett litet steg, men ändock ett steg.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Fick min första fullträff här! Upp på 34e plats, högsta placeringen hittills 🥳

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Flakmonkey

Som en person med tre st 9-poängare hittills den här säsongen så måste jag ändå säga att skillnaden i poäng mellan mitt i prick och en ifrån är lite väl stor! Att två omgångar med full pott och en nollpoängare är mer värt än tre där du bara är en ifrån känns orättvist

Geeks Gaming

Herrejisses vad svårt detta var, jag trodde ändå man hade lite koll men icke 😁 (plats 187)

Medlem

Men va fan. Ännu en jag missat att gissa på… min tredje nollpoängare!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Nosnos:

Som en person med tre st 9-poängare hittills den här säsongen så måste jag ändå säga att skillnaden i poäng mellan mitt i prick och en ifrån är lite väl stor! Att två omgångar med full pott och en nollpoängare är mer värt än tre där du bara är en ifrån känns orättvist

Vi diskuterar detta flitigt! Som sig bör, då detta lyfts förut. Är som sagt beta, så inget är ännu hugget i sten. Men ja, finns flera vägar att gå. Jag tror nog vi kommer hitta en väg framåt som de flesta tycker funkar. Stay tuned!

signatur

En Bamseponny av folket

Flakmonkey
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Vi diskuterar detta flitigt! Som sig bör, då detta lyfts förut. Är som sagt beta, så inget är ännu hugget i sten. Men ja, finns flera vägar att gå. Jag tror nog vi kommer hitta en väg framåt som de flesta tycker funkar. Stay tuned!

Hehe skönt att höra, är ju ett jättebra och roligt initiativ det här som man bara bryr sig lite för mycket om kanske 😉

brrap brrap pew pew

Min första bullseye! Har letat mig upp till plats 12, I'm coming for y'all! 😊

signatur

Det var en ko på en äng, och det var kon som var poängen

Medlem

Jag är inte ens med och slåss i samma liga som er.
Jag kör min egen tävling, där jag siktar på att få så lite poäng som möjligt

Redaktör
Ponny
Skrivet av LancelotSwe:

Men va fan. Ännu en jag missat att gissa på… min tredje nollpoängare!

Dags att swoopa in igen för en fullpoängare?

signatur

En Bamseponny av folket

Skribent

Bah! Ett ynka poäng ifrån att spika det. Men inne på topp 30 nu i alla fall.

Medlem
Skrivet av Neroz:

<Uppladdad bildlänk>

Jag är inte ens med och slåss i samma liga som er.
Jag kör min egen tävling, där jag siktar på att få så lite poäng som möjligt

Jag brukar kalla det för att använda poängsystemet från golf. Ju lägre desto bättre! Sådana tävlingar brukar jag nästan alltid vinna (utom just i golf, av någon anledning)

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Fragtjuv

Där satt min första fullpoängare. Men nu kommer det ett gäng luriga spel tycker jag.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem

Jag har insett att jag är ap-dålig på det här.
Jag har 7 poäng hittills den här säsongen 😂

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Visste att det var kört efter Clair men Doom vred om kniven ett varv till

Medlem

Från 49 till 46. Ett litet steg, men ändock ett steg.

<Uppladdad bildlänk>

Jag klättrar till en stabil 242:a plats. 😀

Medlem

Jag tycker ändå det är bra att det är så, det gör att det inte är kört även om man gör bort sig rejält. Annars är det lätt att ge upp om man får ett dåligt resultat för att det är omöjligt att ta igen. Men om man lyckas pricka in precis rätt så kan man ändå komma ikapp.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Herrejisses vad svårt detta var, jag trodde ändå man hade lite koll men icke 😁 (plats 187)

Same Here, Same Here.

Medlem

Hoppade upp typ 100 platser med min första bullseye! Var lite oroligt ett tag där. Spelet har legat stabilt på 80 i flera dagar, men gjorde en liten (onödig) utflykt till 81 igår.

signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag åkte ner en placering men tror att jag har färre framför mig och på samma poäng jämfört med tidigare.

Medlem

Klättrade från runt 300-nåt till 149 och då missade jag både South of midnight samt Commandos:Origins. Fick full pott på Doom i alla fall, så går ju uppåt istället för ner i vilket fall 😅

signatur

Nothing is Power without Control

Medlem

Attans,ett ifrån. Men lite uppåt

Redaktör
Ponny
Skrivet av wreckah:

Jag tycker ändå det är bra att det är så, det gör att det inte är kört även om man gör bort sig rejält. Annars är det lätt att ge upp om man får ett dåligt resultat för att det är omöjligt att ta igen. Men om man lyckas pricka in precis rätt så kan man ändå komma ikapp.

Ja, men det finns ju olika saker att hänsyn till, helt klart. Din poäng är definitivt valid. Vi skruvar tills det blir riktigt bra, kort sagt!

signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar