Robot
FBC: Firebreak

Post it-monster och elektriska hoppstyltor. Remedys co-op-debut är en kreativ fest – men är den bra?

#fbc-firebreak, #remedy

Medlem

Jag säger samma sak varje gång det postas något om Remedy men jag älskar denna utvecklare. Alan Wake är en favorit.
Ser fram emot att testa detta med kompisar.

signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Tackar för texten.

Det blir att testa detta med ett par polare då det kommer till Game Pass. Får hoppas det blir ett gäng timmar underhållningen iallafall.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Pretorian24:

Jag säger samma sak varje gång det postas något om Remedy men jag älskar denna utvecklare. Alan Wake är en favorit.
Ser fram emot att testa detta med kompisar.

Det ska bli intressant att se hur de lyckas med en MP-titel, helt klart. Väldigt nytt för studion.

Skrivet av Fezk:

Tackar för texten.

Det blir att testa detta med ett par polare då det kommer till Game Pass. Får hoppas det blir ett gäng timmar underhållningen iallafall.

Tack själv! Hade faktiskt ingen koll på stt det kommer till Game Pass, men det låter som ett bra tillfälle att känna på titeln.

Medlem

inte bara "the old house" utan "the OLDEST house" tillomed!

Medlem

Nej det är trist och kommer bli en stor flopp. Jag förstår inte hur vissa spelstudios envisas med att göra ologiska vägval.

Först det där spelet som skulle samtidigt vara en TV-serie till Xbox, sen ett spel med en girlboss som är rakt igenom god, kan allting och gör allting rätt, sen en Alan Wake-uppföljare med raskvoterade karaktärer, och nu ett aptrist co-opspel som absolut ingen efterfrågat.

Helsingfors har under de sista 10 åren blivit en väldigt progressiv huvudstad. Till priset av halverad spelförsäljning.

signatur

Memento Mori

1
Skriv svar