Riktigt bra betyg för nysläppta Monster Train 2

Robot
Riktigt bra betyg för nysläppta Monster Train 2

Man skulle nästan kunna säga att det går som … tåget.

#Monster-train-2, #Shiny-shoe, #nyhetstips

Medlem

Coolt! Hade knappt koll på att ett nytt Monster Train var på gång. Ettan är fantastisk om man gillar spelar som Slay the Spire och kanske även Balatro. Blir ett köp direkt.

Medlem

Köpte det igår kväll och körde en run. Gillade man 1an så kommer man gilla tvåan också!
Var länge sen jag spelade första spelet men detta känns likadant, men är säkert förbättrat på något sätt... Är det värt pengarna? Vet ej, men jag har haft kul

Medlem
Skrivet av arelion:

Coolt! Hade knappt koll på att ett nytt Monster Train var på gång. Ettan är fantastisk om man gillar spelar som Slay the Spire och kanske även Balatro. Blir ett köp direkt.

Lustigt! Har efter otaliga försök konstaterat att jag nog egentligen inte är något större fan av dessa moderna ”rougelike-deckbuilders”. Förutom just tre undantag: STS, Balatro och Monster Train. Älskar alla tre.

Hade också missat att MT2 skulle släppas i dagarna. Naturligtvis en välkommen överraskning, men är inte helt säker på att jag är redo att lyfta på det locket igen.

Medlem

GamePass levererar något kopiöst med bra spel i år! 🥳🤯

Älskade första Monster Train. Ska sätta tänderna i detta ikväll 🤩

Medlem

Hmm. Kanske får bli en månad GamePass ändå.
För sånt jag inte bryr mig om nog att köpa men ändå vill testa.

Medlem

Vill så gärna ha det till telefonen. Slay the spire funkar skitbra på det formatet (utöver att molnsparning aldrig funkar) och detta borde göra detsamma.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar